• Frögurka

Ja kan inte se nubben, kan ni?

Ja brukar oftast ha rätt när ja gissar kön enligt nubteorin. Men nu kan ja inte urskilja nubben o har ingen aning :)
    Ultraljudet gjort igår, i vecka 11+2

Vad gissar ni på? Gjorde nipt igår så om ca 10 dahar kommer facit :)

• Svar på tråden Ja kan inte se nubben, kan ni?
  • Frögurka
    Any80 skrev 2017-02-08 07:33:31 följande:

Jag gissar att det e en flicka :)

Vad går du efter då? Ser du nubben? :)
  • Frögurka
    Any80 skrev 2017-02-08 07:35:04 följande:

Kan du gissa vad jag har? Vet redan vad det e :)

Om de är nubben som syns väldigt svagt så ser de ut att kunna vara flicka. Men man hr ju sett bättre bilder där de varit mer självklart ;)
  • Any80
    Frögurka skrev 2017-02-08 08:54:34 följande:

Om de är nubben som syns väldigt svagt så ser de ut att kunna vara flicka. Men man hr ju sett bättre bilder där de varit mer självklart ;)

Det e en flicka du gissade rätt, tyckte att min o din bild var liknade därför tror jag på flicka, när ska du reda på könet?
  • Frögurka
    Any80 skrev 2017-02-08 09:24:39 följande:
    Det e en flicka du gissade rätt, tyckte att min o din bild var liknade därför tror jag på flicka, när ska du reda på könet?
    De var inte så mkt gissning, mer chansning :)
    Jag gjorde nipt igår så svaret på de kommer om 1,5-2 veckor o då får ja även veta könet om ja vill.
    Är helt hundra på att de är en tjej. Har redan 4 tjejer, för precis 1 år sen avbröt ja en grav pga trisomi 18 o de var oxå en tjej. Så vad är oddsen haha!
  • Any80
    Frögurka skrev 2017-02-08 09:55:37 följande:

De var inte så mkt gissning, mer chansning :)

Jag gjorde nipt igår så svaret på de kommer om 1,5-2 veckor o då får ja även veta könet om ja vill.

Är helt hundra på att de är en tjej. Har redan 4 tjejer, för precis 1 år sen avbröt ja en grav pga trisomi 18 o de var oxå en tjej. Så vad är oddsen haha!

Huvudsaken e att allt e bra med dig och bebisen håll mig uppdaterad o lycka till <3
  • Frögurka
    Any80 skrev 2017-02-08 09:59:58 följande:
    Huvudsaken e att allt e bra med dig och bebisen håll mig uppdaterad o lycka till <3
    Svaret kommer om va 1 vecka, uppdaterar såklart!
  • Frögurka
    Vet hur det känns skrev 2017-02-09 19:51:10 följande:

Spännande!!! Tycker det ser ut som en tjej men vad säger magkänslan? Den brukar vara rätt

Fan, kan inte gå på den. Den säger olika för varje dag :)
  • Vet hur det känns
    Frögurka skrev 2017-02-10 09:13:49 följande:

Fan, kan inte gå på den. Den säger olika för varje dag :)

Gud så spännande!! Jag har två tjejer och vill så gärna få en pojke nu.. ibland tror jag kille och ibland tror jag tjej. Jag ställer nog in mig mentalt på en tjej så jag inte blir besviken. Jag ska kolla på rul 22/2
  • Frögurka
    Vet hur det känns skrev 2017-02-10 11:42:53 följande:
    Gud så spännande!! Jag har två tjejer och vill så gärna få en pojke nu.. ibland tror jag kille och ibland tror jag tjej. Jag ställer nog in mig mentalt på en tjej så jag inte blir besviken. Jag ska kolla på rul 22/2
    Ja har 4 tjejer, förlorade en 5e tjej för ett år sen o nu gravid igen. Bombsäker på tjej bara för att, men mina vanliga saker ja är beroende av behöver ja inte denna gång utan nu är de bara apelsinjuice.
  • Vet hur det känns
    Frögurka skrev 2017-02-10 13:50:14 följande:

Ja har 4 tjejer, förlorade en 5e tjej för ett år sen o nu gravid igen. Bombsäker på tjej bara för att, men mina vanliga saker ja är beroende av behöver ja inte denna gång utan nu är de bara apelsinjuice.

Men åååå va spännande!! Men 6 flickor??? Väldigt ovanligt tror jag.. tror nog mer på pojke för dig denna gång då. Liksom någon gång borde det bli de andra könet.. när får du svar?

Själv blir jag tokig av att inte veta.. vill så gärna veta så jag kan ställa in mig och mentalt förbereda mig. Har du fler bilder på UL?
  • Frögurka
    Vet hur det känns skrev 2017-02-10 14:53:39 följande:
    Men åååå va spännande!! Men 6 flickor??? Väldigt ovanligt tror jag.. tror nog mer på pojke för dig denna gång då. Liksom någon gång borde det bli de andra könet.. när får du svar?

Själv blir jag tokig av att inte veta.. vill så gärna veta så jag kan ställa in mig och mentalt förbereda mig. Har du fler bilder på UL?
    Ja, de skulle ju verkligen vara att få emot statistiken. Ja borde få svaret i mitten eller slutet av veckan som kommer nu!
  • Vet hur det känns
    Frögurka skrev 2017-02-12 14:53:25 följande:

Ja, de skulle ju verkligen vara att få emot statistiken. Ja borde få svaret i mitten eller slutet av veckan som kommer nu!

Hur har det gått? Själv får jag reda på kön imorgon (RUL)
  • Vet hur det känns

Nyss gjort RUL och vi väntar en POJKE!!!!!! allt såg fint ut men blev flyttad till 30/7 ( 25/7 innan) nytt UL 9 mars för att kolla näsbenet.. han låg med händerna för. Och nytt UL v 32 för moderkakan låg lite långt ner

Svar på tråden Ja kan inte se nubben, kan ni?