• Anonym K18

Tjejer, hur tar man som man en riktigt sexig bild?

Har kommit till ett läge där jag ska skicka en het bild till en tjej. Vet dock inte riktigt vad tjejer tycker är sexigt? Det är ju så mycket snack om att tjejer inte vill se dickpics men om man nu skulle skicka en bild. Vad ska man skicka på? Exempel uppskattas!

Mvh

• Svar på tråden Tjejer, hur tar man som man en riktigt sexig bild?
  • Stårschan

Istället för att fokusera på skrevet skulle du kunna ta en bild som bara visar ögonen med en riktigt sugande blick. Det skulle kunna vara hett.

• Anonym (Mini)

En nakenbild bakifrån skulle jag gilla. Typ en selfie med en stor spegel i bakgrunden.

• Anonym (Mk)

Jag hade uppskattat en bild bakifrån ( kanske inte så lätt att ta själv. Vetsjälv)

Eller en bild framifrån från ansikte till ner mot skrevet så man ser en del av därnere men inte hela paketet.

• Anton Chigurh

Ta en litta "annorlunda" bild, tex utomhus. Bor du som jag har du redigt med snö utanför dörren. Ta en drös bilder med bar överkropp i en ICKE SPÄNNIG men ändå självsäker pose. Och med lite.....längtan i blicken.

Å inget jävla gnäll nu att det är en aning kylslaget, det kommer bli en helvetes sexig bild ifall du sköter dig här. Och eftersom du skall skyla nederdelen, och därmed dina ädlare delar, så behöver du inte bekymra dig över kylans eventuella inverkan på Sjögurkan, något som ju är allom känt. Kylan.....!!! Men som du kan bortse ifrån.

All lycka till.

Kram//Anton

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym K18
    Anton Chigurh skrev 2017-02-08 17:37:13 följande:

Ta en litta "annorlunda" bild, tex utomhus. Bor du som jag har du redigt med snö utanför dörren. Ta en drös bilder med bar överkropp i en ICKE SPÄNNIG men ändå självsäker pose. Och med lite.....längtan i blicken.

Å inget jävla gnäll nu att det är en aning kylslaget, det kommer bli en helvetes sexig bild ifall du sköter dig här. Och eftersom du skall skyla nederdelen, och därmed dina ädlare delar, så behöver du inte bekymra dig över kylans eventuella inverkan på Sjögurkan, något som ju är allom känt. Kylan.....!!! Men som du kan bortse ifrån.

All lycka till.

Kram//Anton

Inte en millimeter snö här jag bor. Dessutom hade jag sett ut som ett freak om jag gått ut i tomten och tagit en halvnaken bild i snön haha. Men tack så mycket för tipset!
  • Anonym (s)

sk "heta" bilder blir ofta rätt patetiska när man ska ta dem utan proffsfotograf. 

• Anonym K18
    Anonym (x-small) skrev 2017-02-08 18:00:44 följande:
    Mmmm tack, du har rätt.
    Problemet är att han liksom många andra på forumet har skrivit hur mycket de ser ned på korta tjejer.
    Vi blir kallade dvärgar, genetiskt defekta, mm.
    Enligt mig så finns det inget mysigare och sexigare än korta goa tjejer. Så som sagt skit fullständigt i vad dom säger!

Mvh
  • Anonym (Dicpics)

Det är inte kukbilder som är problemet. Det är OÖNSKADE kukbilder.

Håller ni på och pratar om sex så kan du ju fråga om hon vill ha en eller våga skicka en utan att fråga om du är säker. Typ hon skickar nakenbilder till dig..

Annars skulle jag nog skicka en mer normal bild där du själv tycker att du ser snygg ut.

• Anonym (Mika)
    Anonym K18 skrev 2017-02-08 17:44:39 följande:

Inte en millimeter snö här jag bor. Dessutom hade jag sett ut som ett freak om jag gått ut i tomten och tagit en halvnaken bild i snön haha. Men tack så mycket för tipset!

Haha vem som helst hade sett ut som ett freak och en aningslös tönt som posar i snön avklädd eller någon annan "innovativ" bild. Och som skrevs ovan, dicpics är inte problemet utan oönskade sådana. Du får väl fråga henne vad hon vill se av dig.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Mika) skrev 2017-02-08 18:21:30 följande:

Haha vem som helst hade sett ut som ett freak och en aningslös tönt som posar i snön avklädd eller någon annan "innovativ" bild. Och som skrevs ovan, dicpics är inte problemet utan oönskade sådana. Du får väl fråga henne vad hon vill se av dig.

Vi är helt överens här, Mika, att se ut som ett jävla freak kräver lite mer. Att bara kränga av sig tröjan räcker inte långt. Skall du se ett tvättäkta freak i djup snö så krävs det sexappeal långt utöver det vanliga, galenskap långt utöver det vanliga, en otrolig förmåga att utstå svår kyla samt en djävulsk sisu.

Det är inte många män som ror en sån sak iland.
  • Anonym (gloria)

Håller med om att det inte är dickpics i sig som är problemet utan oänskade sådana.

Ju mindre ni känner varann desto mer påklädd bör du vara på bilden.

• Anonym (Mika)
    Anton Chigurh skrev 2017-02-08 20:26:23 följande:

Vi är helt överens här, Mika, att se ut som ett jävla freak kräver lite mer. Att bara kränga av sig tröjan räcker inte långt. Skall du se ett tvättäkta freak i djup snö så krävs det sexappeal långt utöver det vanliga, galenskap långt utöver det vanliga, en otrolig förmåga att utstå svår kyla samt en djävulsk sisu.

Inte en enda hemmafotare faktiskt. Att det finns de som tror det, ja den tron är större än sisun och en trygg bevarare av självkänslan
  • MaryM
    Anton Chigurh skrev 2017-02-08 20:26:23 följande:

Du ror det i alla fall i land Anton :)
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anton Chigurh
    MaryM skrev 2017-02-08 21:39:14 följande:

Du ror det i alla fall i land Anton :)

Min UNDERBARA Mary????

Gulligt av dig, tackar så mycket och ha en fortsatt riktigt skön dag.

Kram//Anton
  • Anonym (Ja)

Älskar bilder där killen kniper ihop ögonen i ett mystiskt kisande samtidigt som han snörper ihop munnen för att käkbenen och kinderna ska se riktigt snygga ut. Älskar det nästan lika mycket som tjejernas bilder med hundöron och -nos.

Svar på tråden Tjejer, hur tar man som man en riktigt sexig bild?