• Anonym (Här också)

Den perfekta dickpicen

Hej
    Hur ser enligt dig den perfekta dickpicen ut? Alltså...en pic som du gärna tar emot. Hur skall den vara fotad och vad är det du vill se.

Svara anonymt om du vill. Kanske kan vara bra så att du slipper ovälkomna dickpics från hugade fotografer här.

• Svar på tråden Den perfekta dickpicen
  • Anonym (Låt bli)

Snoppar gör sig bäst live på max armlängds avstånd. På bild blir de bara fåniga.

• Anonym (Tjej under 30)

OM jag mot allt måste ta emot en dickpic ska den vara MED kalsong på. Den får gärna vara hård, men för all del i kalsongen. Gärna en greppad kalsonbild, helst ovan magen så den kommer med. Lämnar "nästan" allt åt fantasin men fortfarande det mest sexiga enligt mig.

Samma sak om sambon här hemma ska få omkull mig, då funkar det inte att komma ur duschen viftande med en hård pick ståendes i vädret. Går mycket mer igång på när kan kommer i kallingar hård så man får nöjet att plocka fram den själv när det är dags ;)

• Ösdb1038

Håller med första talare (skrivare), på bild ser det bara löjligt ut. Föredrar dessutom lite mystik istället för en bild på en kuk som killen är jättestolt över (ursäkta bitterheten, men för många dickpics från killar man haft en dejt med och mitt ex som skickade 20 typ varje dag, gäsp! ). Jag vet inte hur alla andra kvinnor är men jag tänder inte på en bild, jag vill hellre ha ord och handlingar.

• Anonym (Lotta)

Det existerar inte ett perfekt "dickpic".

Den bästa är den man slipper se... Skrattande

• Anonym (Metoo)

Ja, håller med om att en kalsongbild kan vara ok. Eller bild på bakdelen, det kan vara sexigt kan jag tycka.

Sorry, men penisen är jättehärlig att använda sig av- men den är faktiskt inte vidare estetisk.

• Anonym (Tjejkompisen)

Utzoomat så man ser hela killen dvs kropp och ansikte också. Och inte bara stå där utan mer förföriskt. Kolla på hur killar i kalsongreklamer poserar. Både med/utan kalsonger är bra men viktigt att den är hård, annars blir det bara dåligt.

• Anonym (Tror inte kvinnor tänder på dic-pics)
    Anonym (Här också) skrev 2017-02-09 08:45:55 följande:

Hej
    Hur ser enligt dig den perfekta dickpicen ut? Alltså...en pic som du gärna tar emot. Hur skall den vara fotad och vad är det du vill se.

Svara anonymt om du vill. Kanske kan vara bra så att du slipper ovälkomna dickpics från hugade fotografer här.

Jag tror inte kvinnor i allmänhet tänder på dic-pics.
  • Anonym (Samma)

Kalsonger på och hård, lite mage, om den är tränad eller om man älskar mannen. Står upp. Annars hand om kuken, hård. Så lamt utan handen....

• Anonym (Enkelt)

Den perfekta dickpicen är den som aldrig tas.
    Alla smarta killar fattar att ingen tjej vill ha ett sånt foto.
    Undantaget är möjligen vid långdistancerels, men Skype fungerar utmärkt.

Eftersom du frågar antar jag att du är en sån som skickar dickpics till höger och vänster, så jag har några motfrågor:

1. Tycker du att din kuk är extremt vacker? Jämfört med andras kukar menar jag?
    2. Tror du på fullt allvar att det finns någon kvinna som kommer att bli impad av en kukbild från en okänd eller för den delen känd man? (jag tror att det kan finnas kanske tre stycken i Sverige. Jag tror inte att du vill dejta någon av dem)
    3. Hur skulle du vilja att en kvinna svarar när du skickar en bild på din kuk till henne?

• Anonym (nonono)

Nej inga såna bilder! 99% av tjejer vill inte ha såna bilder, när ska killar fatta det! Man läser ofta på nätet hur tjejer får såna bilder av okända killar över nätet, helt sjukt.

Jag hoppas det är en tjej du är ihop med TS och att du vet att hon vill ha en bild, annars är det ett nono. 

• Anonym (Samma)

Man ska ha fått en kemi med killen först ska jag säga. Allra helst ha legat med den så att minne väcks till liv, lite som en Flashback. Det är svårt det där, måste vara säker på att det är en tjej som är tänd på dig från början.

• Anonym (Om jag måste välja..)

Om jag måste få en dickpick gillar jag när kuken är hård och fotad underifrån. Gillar inte dickpicks ovanifrån från killens perspektiv utan underifrån, gärna så man ser en vältränad mage också.

Svar på tråden Den perfekta dickpicen