• Anonym (boobie)

Vad är detta? kan klämma ut som långa pormaskar ur bröstvårtan!!

Någon som vart med om något liknande? Det handlar alltså om bröstvårtan, inte vårtgården. Om jag klämmer på bara vårtan så kommer det ut som pormaskar, ibland över 1 cm, antagligen talg eller nåt som är ganska hårt i konsistensen. Varför har jag det i vårtan?

• Svar på tråden Vad är detta? kan klämma ut som långa pormaskar ur bröstvårtan!!
  • Anonym (boobie)

nästan 30 klick men inget svar... Inte ens att jag är onormal

• Zhara

Alltså 1 cm låter lite långt men du kanske har jättebröstvårtor!

Jag kan oxå klämma ut(om man nu vill klämma för det gör jävligt ont ju...) lite men kanske 3mm då!

Och ja det är talg, avskrapad stelnad hud helt enkelt!

• Helusa

men det e sakert inte pormaskar jag tror det e gamalt mjolk

• vadskajaghetadå

ja prova just men jag fick inte ut nåt

• Idannika

Brösten förbereder sig inför amningen om man är gravid och detta förekommer. Inget onormalt alltså!

• Anonym (boobie)

Nej jag har inga jättebröstvårtor och jag kan inte tänka mig att det är gammal mjölk. Har haft det så här väldigt länge och det vore ju konstigt om det fylldes på ideligen då jag inte har ammat på 4 år..
    Undrar bara om det var jag som har jättetalg-produktion..

• Henrik28

Testade med, men det ända jag fick var tårar i ögon.

• Sannive

det är talg, gammal hud och tvålrester, det är iallafall min gissning

-fnissar åt Henrik28-

• Anonym (boobie)

Henrik28: Tackar och niger för att du försökte ett skratt fick jag iaf. Kunde riktigt se en karla-karl försöka klämma ur nåt ur bröstvårtan....

• Anonym

Jag har likadant. Dom blir inte en hel centimeter lång. Men några millimeter Har alltid haft så. Innan jag fick barn också. Jag frågade min läkare, och hon sa att det är fettklumpar. Och att vissa har så. Inget man kan göra åt.

Svar på tråden Vad är detta? kan klämma ut som långa pormaskar ur bröstvårtan!!