• Anonym (20)

Tips på present till en tjej som fyller 20?

Vad köper man till en tjej som fyller 20? Hon bor fortfarande hemma, tränar inget. Vet inte direkt vilka intressen hon har förutom att hon älskar att shoppa så är modemedveten. Gillar även att hitta på saker med sin pojkvän. Skulle bli glad för tips på presenter på upp till ca 1000-1500 nånstans :)

• Svar på tråden Tips på present till en tjej som fyller 20?
  • Jill 79

Tänker presentkort på något spa typ. Eller manikyr/pedikyr. Eller hos någon frisör kanske. Något jag hade uppskattat i den åldern i alla fall.

• Carambolan

Är du pojkvän, kompis eller släkting som undrar? Det påverkar lite vilken typ av presenttips som är rimliga :)

• Anonym (20)

Tack för svar. Svärmor är jag. Usch va gammalt det låter :)

• Anonym (20)

Min son flickvän låter bättre haha

• Carambolan
    Anonym (20) skrev 2017-02-10 09:13:26 följande:

Tack för svar. Svärmor är jag. Usch va gammalt det låter :)

Vardagslyx tycker jag är bra, sånt som de flesta 20-åringar inte har möjlighet att kosta på sig. En trerättersmiddag på fin restaurang med pojkvännen kanske? Eller presentkort på en spa-dag någonstans, så kan hon välja om hon vill ta med pojkvännen eller en kompis.
  • Carambolan

Jag tänker liksom att någon som älskar att shoppa troligen har ganska bestämd smak och då kan det lätt bli fel om man försöker köpa saker.

• Anonym (20)

Ja det låter som nåt hon skulle uppskatta :)

Man unnar sig inte sånt som spa eller dyra middagar i den åldern. Tack!

• Glinda från Oz

Bor hon i Stockholm? Isåfall tycker jag att du ska titta på en dagskryssning med Viking Line Grace för henne och hennes kille. Jag åkte nyligen med en kompis som fyllde 30 år. Vi åt frukost, besökte SPA avdelningen och drack Afternoon tea. Det kostade 1300 kronor för oss båda. Men det finns såklart andra saker att göra på båten också.

• Anonym (20)
    Glinda från Oz skrev 2017-02-10 15:00:35 följande:

Bor hon i Stockholm? Isåfall tycker jag att du ska titta på en dagskryssning med Viking Line Grace för henne och hennes kille. Jag åkte nyligen med en kompis som fyllde 30 år. Vi åt frukost, besökte SPA avdelningen och drack Afternoon tea. Det kostade 1300 kronor för oss båda. Men det finns såklart andra saker att göra på båten också.

Nä i Göteborg så andra sidan :). Jag funderade ändå på en sån då det brukar finnas bra anslutningsbussar. Kanske vore nåt. Tack :)
  • Anonym (Minna)

Vardagslyx man inte har råd att unna sig själv tycker jag är en bra idé. Gärna något hon och din son kan göra tillsammans. tycker det är fint eftersom du som svämor ger detta. :)

• Anonym (20)
    Anonym (Minna) skrev 2017-02-10 21:36:45 följande:

Vardagslyx man inte har råd att unna sig själv tycker jag är en bra idé. Gärna något hon och din son kan göra tillsammans. tycker det är fint eftersom du som svämor ger detta. :)

Tack :). Jo hon är värd det <3 Så Go tjej och de är så mysiga mot varandra.
Svar på tråden Tips på present till en tjej som fyller 20?