• misslyckadmanung

vilken normalt funtad kvinna vill ?

INGEN normalt funtad kvinna vill ingå i ett förhållande med en minikukad man. Så är det bara det är något ni måste lära er att inse. Man blir stämplad som en patetisk misslyckad loser om man har en liten kuk mellan benen av kvinnofolket.

• Svar på tråden vilken normalt funtad kvinna vill ?
  • Anonym (Hjälp)

Jag lyssnade precis på talboken I bunkerläkarens våld. Han hade någon typ av defekt på sin penis som gjorde att han, enligt sig själv inte fick någon tjej.

Lyssna på boken om hur han gick tillväga att skaffa tjej- ett brott som han fick 8 år i finkan för.

Sök hjälp hos en terapeut så att du kan jobba med dina tankar.

• MrFlex

Hur vet du det? Du har ju aldrig kommit så långt att du fått visa kuken för någon.
    Har du kukredovisning i din hälsningsfras? - "Hej jag heter misslyckadungman och jag har en liten kuk. Vill du ta en fika med mig?"

Dina problem är 100% psykiska och det vet du troligtvis om trots att du envisas med att hitta fysiska förklaringar.

• misslyckadmanung
    MrFlex skrev 2017-02-11 13:06:52 följande:

Hur vet du det? Du har ju aldrig kommit så långt att du fått visa kuken för någon.
    Har du kukredovisning i din hälsningsfras? - "Hej jag heter misslyckadungman och jag har en liten kuk. Vill du ta en fika med mig?"

Dina problem är 100% psykiska och det vet du troligtvis om trots att du envisas med att hitta fysiska förklaringar.

Nej du har fel. Är snart 30 och har aldrig haft en flickvän eller förhållande, aldrig ens haft något kontakt med det motsatta könet. ett bra och konkret täcken på att jag är totalt misslyckad och förlorad, det sista som kvarstår är att hänga sig så snart som möjligt tyvärr..
  • Cecese

Alltså hur liten är den då? Som en prinskorv, lillfinger? Hur tusan kan du uttala dej om du aldrig ens varit i närheten av en tjej på det sättet? 

• Cecese
    MrFlex skrev 2017-02-11 13:06:52 följande:
    Hur vet du det? Du har ju aldrig kommit så långt att du fått visa kuken för någon. Har du kukredovisning i din hälsningsfras? - "Hej jag heter misslyckadungman och jag har en liten kuk. Vill du ta en fika med mig?" Dina problem är 100% psykiska och det vet du troligtvis om trots att du envisas med att hitta fysiska förklaringar.
    Precis, håller helt med det du skriver :) 
  • misslyckadmanung
    Cecese skrev 2017-02-11 13:44:25 följande:

Alltså hur liten är den då? Som en prinskorv, lillfinger? Hur tusan kan du uttala dej om du aldrig ens varit i närheten av en tjej på det sättet? 

för jag vet sanningen och vill inte förnedra mig mera...
  • i-o
    misslyckadmanung skrev 2017-02-11 13:46:39 följande:
    och då hänger du ut dig på nätet. Konstruktivt.

Gör något annat då, andra trådar har tagit upp att man kan bli skillad på att slafsa skäggbiff, men du kanske klagar över hår i tänderna då?
  • Cecese
    misslyckadmanung skrev 2017-02-11 13:46:39 följande:
    Du är alltså tvåkönad och vet hur det känns för tjejer när dom har sex? Det förklarar saken
  • misslyckadmanung
    i-o skrev 2017-02-11 13:51:01 följande:
    och då hänger du ut dig på nätet. Konstruktivt.

Gör något annat då, andra trådar har tagit upp att man kan bli skillad på att slafsa skäggbiff, men du kanske klagar över hår i tänderna då?
    ........... att slicka fitta kan ALDRIG kompensera en stor kuk som fyller ut fittan. Men du kan ju fortsätta leva i dina lögner om att världen är som ett rosa moln.
  • misslyckadmanung
    Cecese skrev 2017-02-11 13:51:34 följande:
    Du är alltså tvåkönad och vet hur det känns för tjejer när dom har sex? Det förklarar saken
    att 99% av kvinnofolket föredrar stor kuk i sig är fakta och inget att förneka sluta nu. Kopierar man av en kille och det ända som skiljer de två är kuken ena har stor den andra liten ve fan stor du kvinnor väljer ??? SKÄRP DIG!!!
Svar på tråden vilken normalt funtad kvinna vill ?