• SarahA1989

Är jag gravid

Hej alla :) idag köpte jag cb digital gravtest

Vet inte om jag är gravid eller inte har inga symtom Bara varma bröst och små ömn i nedre delen av magen och när jag kollar mina flytningar är det sparsamt och ser ut som vatten när jag kollar på mitt finger har inte vart tröttare som man brukar bli men känner lite mens symtom i 1v men ingen mens och har ont i lederna och ryggen har ett barn sen tidigare och när jag ar gravid med henne jag extremt illamående men nu typ inget så vad tro ni kan jag vara gravid igen<3?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-02-18 21:06
    Är jag kanske gravid ändå ä?

• Svar på tråden Är jag gravid
  • Anonym (..)

Oj, det var en lång mening minsann!

Har du använt testet än? Och när förväntas din mens komma?

• Anonym (Test)

Tror graviditetstestet du köpte kanske kan svara på din fråga

• SarahA1989

Undrar Mer om mina symtom kan vara en grav eller hoppas man bara för mycket så vad skulle ni tro mon mens skulle kom för 3dagar sen

• Anonym (J)

Det var verkligen en lång mening. Bara testet kan svara på dina frågor. Dina symptom kan lika gärna vara pre mens symptom, som ägglossningssymptom eller gravidsymptom.

• Anonym (konstigfråga)

bara en dum fråga när du redan köpt testet.
    Ta det istället för att skapa en tråd och vänta på att folk ska svara så får du ett svar direkt!

• Mila

Herregud vad bittra människor! Ingen som tvingar er att läsa eller svara!

Absolut kan dina symptom bara en grav, samtidigt som det inte behöver vara det. Är du nu gravid kan det bara för tidigt att testa med digital. Men testa så får du se :) annars vänta några dagar och se om mensen kommer, alternativt ta ett nytt test

Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ MF i juni, MA i december ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
  • Anonym (Test)

Cb digital mäter från 25, dvs precis samma som de allra flesta test.

Och 4 dagar efter beräknad mens är absolut inte för tidigt att testa.

• Frontline
    Mila skrev 2017-02-12 09:34:29 följande:
    Herregud vad bittra människor! Ingen som tvingar er att läsa eller svara!
    Fast är det konstigt?

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • SarahA1989

tack för att det finns någon trevlig person här inne och okej jag hade köpt testet och tyvärr så var den neg:/ men det var kanske för tidigt vet faktiskt inte på grund utav min mens är ganska oregelbunden och om min tråd stör några så läs inte mitt inlägg heller svara om man bara har otrevliga svar för det uppskattas verkligen inte för orkar inte med sådant nu

Svar på tråden Är jag gravid