• Elizabethsmith

Svider fruktansvärt i underlivet!

Hej!

I fredags när jag hade sex med min kk så märkte jag att jag var lite öm samt att det sved ytterst lite (utan på innanför blygläpparna) det gick över efter ett litet tag.

Lördagen var lugn tills vi hade sex på kvällen, det blev väldigt ömt och började svida efteråt.

Gick och kissade som jag alltid gör och det var ännu mer ömt när jag skulle torka mig.

Gick därefter och la mig och tog en dalacin (kur på 3 dagar) när jag skulle sätta in den kände jag fortfarande svedan och det har fortsatt sen sexet.

Nu känns det som om att någon har satt eld där nere. Har någon nån aning om vad detta kan vara? Det är endast en svidande känsla utan på och vid öppningen.

OBS: det är inte svamp och det är inte vestibuliten dom spökar.

Det är även rött och irriterat!

Hjälp!

• Svar på tråden Svider fruktansvärt i underlivet!
  • Anonym (Wildrat)

Svamp eller bakteriell vaginos är min gissning. Köp Cortimyk salva på Apoteket och testa ett par dagar. Blir det inte bättre är det nog bakteriell vaginos och du behöver gå till läkare och få antibiotika.

• Anonym (M)

Bakteriell vaginos eller någon könis? Klamydia kan svida. Likaså gonoré. Skulle gå till gyn och kolla så du kör rätt behandling på en gång istället för att mixar själv och riskera att det blir värre.

• Anonym (Ingetkul)

Herpes är min första tanke men det gör svinont (efter några dagar) men svider i början. Har det själv. Håller dock tummarna på att det bara är skavsår för att du vart torr där nere.

• Elizabethsmith

Efter den natten så slutade det svida förutom när jag ska torka mig. Det har svullnat lite, är väldigt rött och klitoris gör svin ont när jag rört där.

Känner inte igen detta i svamp då detta inte kliar i närheten av det (har haft svamp flera gången innan)

Herpes låter det inte alls som, har inga prickar/utslag, är bara röd och svullen.

Har bokat tid men är så trött på att vänta, blir galen ): det värsta är svullnaden och hur sjukt ont det gör i klitoris

Svar på tråden Svider fruktansvärt i underlivet!