• Dalarna1984

Gastric bypass opererad och gravid

Hej finns det fler som är gastric bypass opererade och gravida ? ????

Opererade mig för 2 år sedan i April i år och är gravid i v 14 ???? vore kul att följas åt och ge råd och tips om allt mellan himmel och jord!

Kanske finns det redan någon grupp här eller på Facebook? ????????

• Svar på tråden Gastric bypass opererad och gravid
  • Crazy catlady

Hej hej !

Här har du en till som är GBPopad sedan över 2 år tillbaka och är gravid i v 22 snart :)

Hur har du mått under tiden som gravid?

• Dalarna1984

Hej :)

Va kul :)

Jo ganska bra måste jag säga.. började må illa lite till och från fr v 12.. Men ej mycket. Hungrig jämt ;) och måste verkligen ha nåt i magen på en gång. Lite mer huvudvärk men annars bra :)

Hur mår du i din graviditet?

Såg nu att alla smileys i trådstarten blev frågetecken haha :D

• Hannama88

Gravid i v.30 och gjorde gbp för 17 månader sedan. Blev gravid lite för nära men än har allt gått bra! Mådde mycket illa de första 4 månaderna och var fruktansvärt trött men annars har jag mått bra. Blir också fruktansvärt hungrig och måste ständigt ha snacks med mig. I början levde jag på mariekex xD Lillen verkar växa som han ska, var hos bm idag och både prover och kurva ser bra ut.

• SaLu84

Hej

Gbp op för 9 år sedan. Är i v5 och första barnet. Kan fortfarande inte förstå det. Haft lite illamående, men är knappt hungrig. Och sötsuget är borta. Gått ner 1kg (stått still i mer än ett 1 år). Byter gärna tankar, funderingar och mattips ?

Svar på tråden Gastric bypass opererad och gravid