• Anonym (Lesbosmikros)

    Kort tjej kan inte hitta tjej.

    Efter att ha läst alla trådar om korta tjejer som inte kan få en kille så blir jag jätteledsen.

    Jag är själv en kort lesbisk tjej och jag kan inte hitta några tjejer! Det är mycket värre och svårare än alla ni hetronormativa tjejer som bara gnäller. Inga långa snygga tjejer vill ha en kort butchflata! Och ännu värre är att inteebs jag vill ha en tjej som är så kort som jag. Hjälp!

  • Svar på tråden Kort tjej kan inte hitta tjej.
  • Anonym (Mini Bella)
    Anonym (Lesbosmikros) skrev 2017-02-12 19:05:22 följande:

    Efter att ha läst alla trådar om korta tjejer som inte kan få en kille så blir jag jätteledsen.

    Jag är själv en kort lesbisk tjej och jag kan inte hitta några tjejer! Det är mycket värre och svårare än alla ni hetronormativa tjejer som bara gnäller. Inga långa snygga tjejer vill ha en kort butchflata! Och ännu värre är att inteebs jag vill ha en tjej som är så kort som jag. Hjälp!


    Jag hoppas du är seriös som skriver och inte vill driva med ämnet.
    Är du med i våran grupp för korta tjejer?
    Hur lång är du?

    Mitt råd är att du håller dig borta från långa dryga tjejer och folk allmänt som har problem med korta tjejer.
  • Anonym (Rutan)
    Anonym (Mini Bella) skrev 2017-02-12 19:17:50 följande:

    Jag hoppas du är seriös som skriver och inte vill driva med ämnet.

    Är du med i våran grupp för korta tjejer?

    Hur lång är du?

    Mitt råd är att du håller dig borta från långa dryga tjejer och folk allmänt som har problem med korta tjejer.


    Men du kan ju inte vara seriös, sedan när har folk börjat ha problem med korta tjejer?

    Sitter ni på sant med något typ mindrevärdeskomplex för att ni är korta?

    Varför i hela h****e skulle någon bry sig om er längd?
  • LillaPippi

    Hej där,

    Jag är lesbisk och KORT (152 cm lång), kanske är jag kortare än dig? Dock har jag aldrig upplevt då jag träffat kvinnor (feminina) förr att min längd skulle vara något problem. Jag själv är inte butch eller speciellt feminin av mig.

    Håller med dig lite angående korthet kan vara besvärligt vid vissa tillfällen såsom konserter, mc-åkning och sådant. Men det går alltid att lösa Bara att ta för sig, lösa det som går att lösa. Tänk positivt! Vill inte tjejen/kvinnan ha dig pga du är kort är det ju kanske ingen tjej att lägga ner din tid och energi på.

    Mvh

Svar på tråden Kort tjej kan inte hitta tjej.