• linnsey89

    Ska vi följas åt efter missfall?

    Fick ett missfall (MA) i vecka 14 i november. 
    Vi försöker såklart direkt igen men osäker på om min 
    ägglossning riktigt har kommit igång än... 


    Någon som är i samma sits och vill följas åt? Solig

  • Svar på tråden Ska vi följas åt efter missfall?
  • Måne09

    Jag fick mf den 11 nov.. Är nu gravid igen.. Kan inte släppa oron :( är i samma vecka nu som när jag fick mf senast..

  • MrsRoss

    Jag fick ett missfall i vecka 12 den 15/2. Blödde i i 4 dagar efter. 20/2 fick jag akutopereras/skrapning. Var en småblödning när man torksig den dagaen bara. Idag började jag blöda igen. MEns kanske?

  • Estor

    Hej hoppar in här.

    Konstaterades MA i slutet av oktober, tog såg på typ första försöket. Har försökt sen dess utan resultat. Har nu mens igen så inväntar ÄL om knappt 2 veckor..

  • Earthdancer

    Fick konstaterat missfall idag, började blöda i måndags på 7+1. Fick rådet att vänta en cykel innan vi försöker igen så hoppas på pluss igen i april.

  • Lillaf

    Hej!

    Jag fick missfall idag. Blev gravid på första försöket men det varade inte så länge. Missfall på bim-1. 

    Även missfall för ett år efter en oplanerad graviditet då jag hade kopparspiral. 

    Mitt i sorgen så har jag 2 saker som tröstar mig.

    1. Det verkar vara väldigt vanligt med 2 missfall..och chansen att den 3e går vägen är stor.

    2. Denna artikel www.svd.se/superfertilitet-bakom-manga-missfall
    För mig känns det iaf som en liten tröst mitt i allt...

  • MiieRO

    Fick själv utomhavandeskap i oktober. Har försökt nu i en månad utan resultat.. Borde ha äl i dag men vet ej.. Så hoppas det kan funka denna gång..


    Robin o Oliver 020707, Wilhelmina 080523, Alice 091126
  • Annisens81

    Hej!
    9/3 började jag småblöda, fick då konstaterat att det var misstänkt MA, v.7+2 foster i v.4.
    Känns som mensvärk, och blöder som sparsam mens. Bara väntar till detta är över då vi kan försöka igen!

Svar på tråden Ska vi följas åt efter missfall?