Bekräftelse snapchat
Har funderat på detta med bekräftelse.
Får man inte bekräftelse så söker man sig ofta till det, i flesta fall pågrund av låg självkänsla.
I början av vårt förhållande sökte min kille sig till andra tjejer för bekräftelse, aldrig fysiskt men jag tog det lika hårt ändå. Kunde vara helt oskyldiga sms till lite mindre oskyldiga bilder på snapchat.
Han kunde be en tjej skicka bilder på dig (avklädda) för att han kände sig mer bekräftad då hon ville visa något så privat för honom. Samma som att en tjej ville skriva med honom så kände han att denna tjejen ville skicka bilder. Hon fick aldrig något tillbaka.
Han kunde skriva saker som skulle få henne att vilja skicka sådana bilder men menar att inget var sexuellt menat bara bilder som stilla hans bekräftelse, han mådde lite bättre i sig själv. Han påstar att han inte tänkte på att han var otrogen , han glömde t o m radera konversationen.
Efter jag sett det så håller han med mig helt klart att det var själviskt och fel, otrohet.
Jag har alltid trott att man får bekräftelse genom att folk berömmer en, säger snälla saker om en eller tycker man är fin osv..
tänker killar och tjejer olika kring detta? Får man bekräftelse på olika sätt?
Han påstår att det var mer att någon ville prata med honom eller skicka bilder och liknande med honom, han behövde inte bekräftelse på sitt eget utseende. Bara mer på att någon visade intresse antar jag. Är detta vanligt ?
Eller ljuger han bara? Blir alla killar kåta på nakna tjejer snapchat eller kan man faktiskt bara titta sen gå vidare utan någon sexuell tanke ?