Megaledsen 1-åring
Dottern fyllde ganska nyss året. De senaste veckorna har det dock blivit bökiga kvällar. Jag och dottern är väldigt tighta, vi gör nästan allt tillsammans och sover alltid ihop osv. De senaste veckorna har jag försökt komma igång med mina intressen igen lite och har därför ibland nattat henne själv, ibland låtit pappan göra det, sen smugit iväg och lämnat över ansvaret till faderskapet. Allt oftare vaknar dottern jätteledsen efter att ha sovit 1-1,5 timmar och är svårtröstad även för mig, men det är typ helt omöjligt för pappan. Det här är jättefrustrerande! Har försökt hitta info om det är en utvecklingsfas eller liknande men inte blivit klok! Tilläggas kan att dottern är väldigt trygg med flera vuxna! Trots att hon inte är särskilt gammal så har hon redan varit iväg hos min mamma flera ggr och sovit över själv både 2 och 3 nätter i stöten. Där har det aldrig varit några nattliga bekymmer, förutom de ggr jag också sovit över där. Vad gör man? Vore ju trevligt att få leva lite jag också! Känner mig begränsad att tex inte kunna åka iväg om jag skulle behöva.