• Mubella

    Vad säger ni

    Har jag haft ägglossning. ETT streck som är lite starkare än dom andra.

    Äter munkpeppar i ett försök att få ägglossning då min ktopp inte riktigt vill själv.

  • Svar på tråden Vad säger ni
  • Bibbidi

    Svårt att se. Men du, förstår att du hoppas och vill, men köp ett digitalt test imorgon så slipper du testa flera gånger och försöka vrida och tolka utan där får du svart på vitt med skriven text ifall du är gravid eller inte. :) Mycket smidigare så. Jappjapp

  • Mubella

    Är inte ute efter graviditets test... när jag väl misstänker de då köper jag test. Detta gällde ägglossning. Men tack för svaret

  • UndrandeSökare

    Mubella- Clearblue digitala Ägglossningstest säljs på Apoteket. Köp såna istället, de är mycket lättare att läsa av. Det visar en tom cirkel när du inte har ägglossning och en smiley när du har ägglossning.

  • UndrandeSökare

    Hej igen ! Om du sen testat med digitala ägglossningstest i några månader och sett att du inte får ägglossning, så kontakta gyn och be att få en utredning för ifall du har pcos (har man det får man problem med ägglossningen) och få Letrozol utskrivet. Förut fanns Pergotime men det säljs inte längre så nu är det Letrozol som de skriver ut.

    Lycka till.

Svar på tråden Vad säger ni