• Anonym (TS)

    Han pruttar högt och mycket

    Jag är tillsammans (flera år) med en kille som är smart och snäll. I början tänkte jag aldrig på det här med rap, prutt, fis osv för att det märktes aldrig av. Men senaste tiden hör jag hur mycket prutt som helt så fort jag lämnar ett rum. Det är något som jag inte bara kan låtsas att jag inte hörde. Det är SÅ HÖGT och mycket. Jag VET att alla pruttar men det stör mig så pass mycket att attraktionen minskar dramatiskt.

  • Svar på tråden Han pruttar högt och mycket
  • Alvina

    Det är bara att säga till honom att gå in på toaletten varje gång han måste prutta. Säg att du inte vill att han gör det i din närvaro. Det måste han kunna acceptera om han är något sånär normalbegåvad.

  • Skalmans

    Vet inte om jag ska skratta åt er båda eller tycka synd om er.

    Gör slut med honom för det där kan du inte axeptera en kille som släpper väder jämt och ständigt och dessutom låter högt(ironisk)

    Alvina kan uppfostra ts kille så han blir normalbegåvad haha.

    Vilket skit problem rent ut sagt.

    Ts kille har problem med magen och detta är inget lätt problem, sök på ibs så ni kanske förstår er på era karlar bättre.

    Nu kanske dom inte lider av ibs men att ha problem med gaser löser man inte med att behöva gå någon annanstans än där den andra befinner sig.

    Undersök själva och era karlar vad har er karl stoppat i sig och hjälp till med att finna lösning på varför magen är gasig, gå till Läkare och även Diatist om ni inte kommer underfund med varför den är så gasig.

    Det finns en lösning och det heter bra kost och äter man bra mat mår magen bra och då kan man räkna fisar på sina fingrar ungefär en gasig mage mår inte bra.

  • Anonym (w)
    Anonym (TS) skrev 2017-02-14 00:24:07 följande:

    Jag är tillsammans (flera år) med en kille som är smart och snäll. I början tänkte jag aldrig på det här med rap, prutt, fis osv för att det märktes aldrig av. Men senaste tiden hör jag hur mycket prutt som helt så fort jag lämnar ett rum. Det är något som jag inte bara kan låtsas att jag inte hörde. Det är SÅ HÖGT och mycket. Jag VET att alla pruttar men det stör mig så pass mycket att attraktionen minskar dramatiskt.


    Hur gick det med pruttkillen ts?
  • Anonym (Pffssssst)

    Ibland måste dålig luft lämna kroppen ...

Svar på tråden Han pruttar högt och mycket