Sexshow för min sambo
Jag och min sambo har varit ihop i ca 8 år och haft ett mycket varierat och bra sexliv. En sak som hon nämnt vid flera tillfällen är att när hon onanerar så fantiserar hon om mig och en annan man som har sex. Vid några tillfällen har jag skrivit ihop sexnoveller om just sådana äventyr och det har varit mycket uppskattat. Jag är hetero och i början tyckte jag det var svårt att skriva då jag fann det avtändande men tanken på att min sambo gillar det har gjort att jag börjat gilla det. Nu har tanken börjat komma på att ta det till nästa steg. Jag funderar på att sätta upp en sexshow med en annan man för min sambo. Jag är dock lite osäker på hur jag ska ta upp det, om jag ens ska göra det, kanske ska jag bara överraska henne? Tanken är att vi ska göra sexuella saker med varandra och hon tittar på. Jag är för svartsjuk för att låta henne och den andra mannen ha sex utan hon får endast titta på och ta på sig själv. Jag är lite rädd för att hon kommer tycka det blir konstigt och inte vilja att vi gör det och i så fall kanske jag förstör hennes fantasier i framtiden. Jag vill inte heller att hon ska tvivla på att jag vill bara vara med henne för det jag föreslår är ju faktiskt att jag ska ha sex med en annan person än henne även om hon kommer tända på det mer än mig.
Nu undrar jag lite bland kvinnor där ute:
1. Han ni liknande fantasier och tänder på detta?
2. Skulle ni vilja se det i verkligheten eller stannar det bäst som fantasi
3. Bör jag prata med min sambo innan eller bara överraska henne?
4. Har någon gjort detta?