• Anonym (D)

Ibland får jag en känsla....

av att han tycker om mig mer än vad han visar!

Sist gång vi sågs så blev jag överrumplad utav att han kysste mig innan för dörren! Sen när vi skulle skiljas åt så fick jag både en farväl kyss och kram. Första gången jag varit med om detta. Tidigare varit max en kram eller puss på kinden när vi sagt hejdå. Aldrig heller har man fått något precis innan för dörren.

Sen för ett tag sen så började han med att skicka puss smileys med hjärtan i meddelanden. Innan dess var det bara flirtar.

Första grejen som fick mig att reagera var när han sa irl, att han verkligen tyckte om mig och att jag inte ska vara så "försiktig", att jag ska försöka släppa lite.

Det är så mycket tankar som pågår i mitt huvud och jag vet inte hur jag ska gå vidare? Kan min känsla vara rätt eller är jag helt ute och simmar? Hur sjutton får man veta det om han själv nu inte säger det rakt ut isf? Själv är jag livrädd.

• Svar på tråden Ibland får jag en känsla....
  • Anonym (oOO)

vad har ni för relation och vad vill du ha för respons?

• Anonym (A)
    Anonym (D) skrev 2017-02-15 12:31:15 följande:

av att han tycker om mig mer än vad han visar!

Sist gång vi sågs så blev jag överrumplad utav att han kysste mig innan för dörren! Sen när vi skulle skiljas åt så fick jag både en farväl kyss och kram. Första gången jag varit med om detta. Tidigare varit max en kram eller puss på kinden när vi sagt hejdå. Aldrig heller har man fått något precis innan för dörren.

Sen för ett tag sen så började han med att skicka puss smileys med hjärtan i meddelanden. Innan dess var det bara flirtar.

Första grejen som fick mig att reagera var när han sa irl, att han verkligen tyckte om mig och att jag inte ska vara så "försiktig", att jag ska försöka släppa lite.

Det är så mycket tankar som pågår i mitt huvud och jag vet inte hur jag ska gå vidare? Kan min känsla vara rätt eller är jag helt ute och simmar? Hur sjutton får man veta det om han själv nu inte säger det rakt ut isf? Själv är jag livrädd.

Jag förstår inte riktigt. Vaddå tycker om dig mer än han visar? Han visar ju att han tycker om dig, vad är det han inte visar?

Gå vidare? Du kan väl bara hänga med på det som händer nu och inte göra något särskilt?

Jag hade nog frågat vad han menade med att du inte ska vara försiktig och släppa lite, släppa vad? Är du superblyg?

Ta det i den takten du är bekväm med.

• Anonym (D)
    Anonym (oOO) skrev 2017-02-15 12:36:24 följande:

vad har ni för relation och vad vill du ha för respons?

Vi är vänner som ligger med varandra ibland.
  • Anonym (D)
    Anonym (A) skrev 2017-02-15 12:57:43 följande:

Jag förstår inte riktigt. Vaddå tycker om dig mer än han visar? Han visar ju att han tycker om dig, vad är det han inte visar?

Gå vidare? Du kan väl bara hänga med på det som händer nu och inte göra något särskilt?

Jag hade nog frågat vad han menade med att du inte ska vara försiktig och släppa lite, släppa vad? Är du superblyg?

Ta det i den takten du är bekväm med.

Alltså när vi träffades så sa han då att han inte ville ha nåt förhållande av olika anledningar och jag var ok med det.

Jo, jag är blyg, är väl pga osäkerhet och jag har svårt för att ta emot komplimanger osv.
  • Anonym (A)
    Anonym (D) skrev 2017-02-15 13:10:04 följande:
    Alltså när vi träffades så sa han då att han inte ville ha nåt förhållande av olika anledningar och jag var ok med det.

Jo, jag är blyg, är väl pga osäkerhet och jag har svårt för att ta emot komplimanger osv.
    Har han sagt att han inte vill ha ett förhållande så menar han det. Då vill han alltså hitta en kaka som han både kan äta och ha kvar.

Såna killar ger mig allergiska utslag.

Släpp inte in honom en millimeter är mitt råd. Och tar han upp det igen kan du svara honom att du håller igen för att ni inte ska blanda i känslor i det hela.

Pusssmileys är ett jävla ofog som alla killar verkar använda helt utan vett nu förtiden. Så bara för att du får en sån betyder det inte ett skit.

Akta dig för att få känslor för den här killen. Får du det, avbryt kontakten. Du kan vara öppen och ärlig med honom och säga att det inte längre fungerar för dig att bara vara KK och att du därför drar dig tillbaka. Men för guds skull, avbryt kontakten, han kommer krossa ditt hjärta!
  • Anonym (D)
    Anonym (A) skrev 2017-02-15 13:23:55 följande:

Har han sagt att han inte vill ha ett förhållande så menar han det. Då vill han alltså hitta en kaka som han både kan äta och ha kvar.

Släpp inte in honom en millimeter är mitt råd. Och tar han upp det igen kan du svara honom att du håller igen för att ni inte ska blanda i känslor i det hela.

Pusssmileys är ett jävla ofog som alla killar verkar använda helt utan vett nu förtiden. Så bara för att du får en sån betyder det inte ett skit.

Akta dig för att få känslor för den här killen. Får du det, avbryt kontakten. Du kan vara öppen och ärlig med honom och säga att det inte längre fungerar för dig att bara vara KK och att du därför drar dig tillbaka. Men för guds skull, avbryt kontakten, han kommer krossa ditt hjärta!

Han sa det ibörjan, vilket är väldigt länge sen och sen dess har det bara flytit på.
  • Anonym (K)
    Anonym (A) skrev 2017-02-15 13:23:55 följande:

Hahaha Meh hallå?!

Så man kan inte va kk och visa känslor utan att det fortfarande Ej ska leda till något mer?!

Har man satt grunderna och reglerna så är det bara att följa dem så länge det känns bra och förändras något i känslorna bör man ta upp eller dra sig ur.

Hade kk med massa pussar komplimanger romantiska kvällar sov kanske inte över mer en två tre gånger men ja alltid tända ljus osv men ingen av oss föll för det, vi visste var vi hade varandra och det var så skönt att kunna få släppa loss på känslor utan att oroa sig att den andre skulle börja lägga för mycket tolkning i det osv..

Har inget mer råd till dig ts än att Prata med honom och va så rak på sak som möjligt utifrån vad du själv känner för troligtvis har din magkänsla rätt. Du har ju lyxen nu att va i början av något och makten att ta alla de rätta besluten.
  • Anonym (D)

Hur som helst så måste jag få reda på om min känsla är rätt! 
    Min magkänsla hade rätt med en kille som jag var intresserad utav när jag var yngre. Fick veta det ett par år senare. Men då var det försent.!

Svar på tråden Ibland får jag en känsla....