Vad händer
Plussade i lördags. Började blöda smått måndagen med en liten klump i form av knappnålshuvud. De blev ljusare som aprikosfärgat. Fick smärtor måndag kväll som jag koppla ihop med smärtor jag hade missfallet -13 men det hände inget mer, smärtorna avtog men inte blödningen mer än att det skiftade i färg. Tisdags va jag på vul men de da att det var för litet för o se så dom kunde inte se något. Där emot plussade jag starkare än i lördags.fortsätter o blöder tisdag och onsdag med smärtor typ ovanför blygdbenet som kramper som kommer och går o mest på kvällen så varje kväll tänker jag att inatt sätter de igång. Mest blod på pappret under hela tiden men knappt något i bindan. Pratade med min barnmorska idag som sa " tänk på att om den är för liten för att synas i slemsäcken är den för liten för att synas i äggledaren så det kan vara ett x." snällt !!!! Jag är i vecka 5+1 och är sjukt orolig. Har haft lite ont i vänstersida av magen men de brukar jag ha vid ägglossning och mens men även höger sida mest i ljumskar och "livmodern" sjukt nervös och orolig. Blödit i 4 dagar men inte med mer än 2 klumpar, den ena liten o den andra lite större, inte särskilt ont o öm utan som sammandragning som kommer o går.
Vad tror ni?