• ryckarn34

Billiga märkes kläder ifrån ebay etc. äkta?

Har tidigare köp en hel del sportprylar och skor ifrån UK och sparat en hel del. 

Gjorde en snabb sökning på Ralph lauren och hittade t.ex dessa. www.ebay.co.uk/itm/Brand-New-RALPH-LAUREN-Shirts-Long-Sleeve-Slim-Fit-4-Colours-SIZE-S-XL-/262824234914&hash=item3d318b8fa2:m:mrjwsBMrROloOaAMav_a6zA

Verkar sjukt billigt, och undrar därför ifall de är äkta eller inte? Jag är inte ute efter kopior. Då jag tidigare köpt äkta grejer för en tredjedel av priset här i sverige. Så vad tror ni?

Hur ska man veta om något är äkta eller inte?

• Svar på tråden Billiga märkes kläder ifrån ebay etc. äkta?
  • Bibbidi

Skulle inte tro att det var äkta.

För det första varför skulle någon sälja en märkesprodukt så billigt på nätet och "förlora" pengar på det? (eftersom kläderna kostar mer i butiken).

Sen är engelskan urdålig, om det var en "seriös"  köpare (som sålde riktig märkeskläder) så är jag tveksam att texten skulle vara så kass skriven. 

Säljaren verkar bara sälja billiga märkeskläder, alla med bilder direkt från nätet och annonserna skriven på kass engelska. Och många annonser på det har han. Hur har han kunnat få alla dessa märkeskläder så billigt? 

Gör en misstänksam och därför luktar det Kinatillverkning. 

Svar på tråden Billiga märkes kläder ifrån ebay etc. äkta?