"Din jävla fitta!"
Jag har varit gift med min man nu i 13 år nu. Vi har haft det relativt bra i vårt förhållande. Men igår hände en sak som jag aldrig tror att jag kommer kunna släppa! Han ville ha sex och jag ville vänta tills våran yngste somnat då hen ligger bredvid oss på nätterna. Men han tyckte att äsch det fattar ju inte hen hen är för liten. (3år) Nej sa jag så ok då började han vänta o smekte mig under täcket. Jag tycker det är lite jobbigt alltså när vårt barn ligger bredvid vaken plus att han tryckte för hårt o rev mig med sina vassa fingrar så då sa jag till att du rivs var försiktig (med lite irriterad röst) då flyger han upp och börjar svära o ha sig o säga ja din jävla fitta "nånting" nånting" nånting". Jag blev helt chockad o satte mig upp o sa va sa du!? ???? Hans svar, du hörde mig o det är så! Jag hörde inte allt han sa men nu är jag så förbannad så jag vet inte om jag kommer ha lust när han beter sig så. Kan tillägga att han druckit flera glas whiskey också. Nåt som har börjat hända på daglig basis. ???? Jag har även sagt till honom om det flera ggr men han tycker ju att man lever bara en gång, själv tycker jag att själva lukten av whiskey och öl som han också dricker är avtändande speciellt när jag själv inte har druckit något ( vilket jag inte gör så ofta.) ville bara skriva av mig lite efter gårdagen ????