• Anonym (Inte glad)

"Din jävla fitta!"

Jag har varit gift med min man nu i 13 år nu. Vi har haft det relativt bra i vårt förhållande. Men igår hände en sak som jag aldrig tror att jag kommer kunna släppa! Han ville ha sex och jag ville vänta tills våran yngste somnat då hen ligger bredvid oss på nätterna. Men han tyckte att äsch det fattar ju inte hen hen är för liten. (3år) Nej sa jag så ok då började han vänta o smekte mig under täcket. Jag tycker det är lite jobbigt alltså när vårt barn ligger bredvid vaken plus att han tryckte för hårt o rev mig med sina vassa fingrar så då sa jag till att du rivs var försiktig (med lite irriterad röst) då flyger han upp och börjar svära o ha sig o säga ja din jävla fitta "nånting" nånting" nånting". Jag blev helt chockad o satte mig upp o sa va sa du!? ???? Hans svar, du hörde mig o det är så! Jag hörde inte allt han sa men nu är jag så förbannad så jag vet inte om jag kommer ha lust när han beter sig så. Kan tillägga att han druckit flera glas whiskey också. Nåt som har börjat hända på daglig basis. ???? Jag har även sagt till honom om det flera ggr men han tycker ju att man lever bara en gång, själv tycker jag att själva lukten av whiskey och öl som han också dricker är avtändande speciellt när jag själv inte har druckit något ( vilket jag inte gör så ofta.) ville bara skriva av mig lite efter gårdagen ????

• Svar på tråden "Din jävla fitta!"
  • Alvina

Det är klart man inte har sex när en vaken 3 åring är i samma rum! Har det hänt tidigare att ni haft sex då sonen varit vaken och i samma rum? Det är något fel på din man.

• Anonym (Inte glad)

Nej vi har inte haft det men han försöker alltid "börja". Jag blir så irriterad på detta och jag blir själv så avtänd speciellt när jag måste stoppa honom hela tiden ????

• Anonym (Hårt mot hårt)

Om det är första gången någon sånt här händer: Du säger till honom när han är nykter att vad han kallade dig är ett jävla överkliv, att om han någonsin rör din kropp utan lov så flyttar du och att hans enda sätt att återfå ditt förtroende är att låta bli spriten. PUNKT Var stenhård och lyssna inte på några förklaringar utan ge honom dina premisser.

Om det har hänt liknande tidigare: säg åt honom at hans beteende var droppen och att du tar sonen och flyttar till föräldrar/syskon/vänner. Ni kan sen träffas på neutral mark och diskutera hur ni ska gå vidare. Ge honom möjlighet att fundera ut och berätta för dig vad han har tänkt sig göra för att vinna tillbaka ditt förtroende. Om du då vill ge det en ny chans - skynda långsamt!

• Anonym (*~*)

Låter som ni inte har ett sånt bra förhållande och du borde kanske väga fördelar mot nackdelar.

Klart man kan ha sex när barnen är vakna MEN inte när barnet ligger vaket bredvid. Det är absolut inte ok i mina ögon. Ja om det är ett spädbarn kanske men inte annars. En treåring är ju väldigt medveten.

Sen har man alltid rätt att säga nej utan att ens partner ska bli sur över det. Kan förstå att det kan bli lite mutter ibland om man själv är väldigt sugen och får ett nej men man får ju ändå acceptera det.

Att bli kallad fitta mm är aldrig ok i vilken situation det än må vara och speciellt inte av ens partner som ska vara en av dom som ger en trygghet och som man står närmast.

Att alkoholen börjar ta över även i vardagen är ett stort varningstecken och det kanske behövs hjälp för att bryta det innan det går för långt och blir ett beroende, om det inte redan gått så långt.

Hur har han betett sig mot dig efteråt? Visat några tecken på att han har gjort fel? Om det gick så här långt den här gången vad är det som säger att det inte blir värre nästa gång? Lätt för mig att säga att jag aldrig skulle acceptera sånt här beteende från min partner men det är alltid lättare att se saker utifrån än när man är mitt i det med alla känslor som svallar. Om jag var du så skulle jag dra öronen åt mig och kräva en stor förändring och att han sökte hjälp, alternativt att ni sökte hjälp.

• Anonym (Oj. Oj. Oj.)

Det här låter inget bra.

Eftersom detta är en förändring i din mans beteende så ska du agera därefter. Det är inte ok att dricka så man tappar det normala. En man (eller partner överlag) ska absolut inte kalla någon för något. När det gäller det sexuella är ett nej ett nej oavsett vilket.

Just att blanda öl och whisky är oftast en riktigt vidrig kombination.

Antingen ändrar din man sitt beteende och fixar till sig annars tycker jag faktiskt att du starkt ska överväga att lämna honom inom en snar framtid.

• Anonym (Inte glad)

Han har ju aldrig sagt något sånt här förut så det kändes måste jag säga! ska han bli sån liksom!?

• Anonym (Oj. Oj. Oj.)
    Anonym (Oj. Oj. Oj.) skrev 2017-02-17 08:53:23 följande:

Det här låter inget bra.

Eftersom detta är en förändring i din mans beteende så ska du agera därefter. Det är inte ok att dricka så man tappar det normala. En man (eller partner överlag) ska absolut inte kalla någon för något. När det gäller det sexuella är ett nej ett nej oavsett vilket.

Just att blanda öl och whisky är oftast en riktigt vidrig kombination.

Antingen ändrar din man sitt beteende och fixar till sig annars tycker jag faktiskt att du starkt ska överväga att lämna honom inom en snar framtid.

För övrigt; givetvis har man inte sex med en vaken 3-åring i samma rum/säng. Inte ens med ett sovande barn i samma säng/rum.
  • Anonym (Inte glad)
    Anonym (Oj. Oj. Oj.) skrev 2017-02-17 09:12:33 följande:

För övrigt; givetvis har man inte sex med en vaken 3-åring i samma rum/säng. Inte ens med ett sovande barn i samma säng/rum.

Vi har haft sex förut när hen har sovit. När hen sover finns det inget som kan väcka hen. Men vi har ju gjort det diskret. Men jag vill ju absolut inte när hen är vaken. Hen sover i egen säng i vårt rum.
  • WWL
    Anonym (Hårt mot hårt) skrev 2017-02-17 08:47:03 följande:

Om det är första gången någon sånt här händer: Du säger till honom när han är nykter att vad han kallade dig är ett jävla överkliv, att om han någonsin rör din kropp utan lov så flyttar du och att hans enda sätt att återfå ditt förtroende är att låta bli spriten. PUNKT Var stenhård och lyssna inte på några förklaringar utan ge honom dina premisser.

Om det har hänt liknande tidigare: säg åt honom at hans beteende var droppen och att du tar sonen och flyttar till föräldrar/syskon/vänner. Ni kan sen träffas på neutral mark och diskutera hur ni ska gå vidare. Ge honom möjlighet att fundera ut och berätta för dig vad han har tänkt sig göra för att vinna tillbaka ditt förtroende. Om du då vill ge det en ny chans - skynda långsamt!

Håller med här!
  • Anonym (Men blä!!!)

Alltså är han helt jävla sjuk i huvudet? För det första har man inte sex med ett vaket barn i samma säng. Tycker inte ens man har det med sovande barn i samma säng. Snacka om övergrepp och kränkande för barnet. Och sen är han en jävla alkis. Så sjukt jävla äcklig karl. Förstår att du inte vill ligga med den. Min fitta hade växt ihop av äckel om detta var min man.

• Anonym (Oj. Oj. Oj.)
    Anonym (Men blä!!!) skrev 2017-02-17 09:56:44 följande:

Min fitta hade växt ihop av äckel om detta var min man.

Mitt i prick!
  • Queennr1

Du kan ju säga till din man att du börjar misstänka att han blir upphetsad av tanken på att barnet är med i sängen när han håller på. Fråga om han är pedofil. Det borde få slut på snusket.

• Anonym (fy)

Man har inte sex när ett barn, sovande eller vaket, är i samma rum! Verkligen inte i samma säng. En treåring är mycket medveten! Mina föräldrar hade ibland sex när jag sov i samma säng när jag var i den åldern, jag tyckte det var sjukt obehagligt och låtsades sova vidare. Och jag minns det än så det är liksom inget man glömmer bort.

• Anonym (Inte glad)
    Queennr1 skrev 2017-02-17 11:27:25 följande:

Du kan ju säga till din man att du börjar misstänka att han blir upphetsad av tanken på att barnet är med i sängen när han håller på. Fråga om han är pedofil. Det borde få slut på snusket.

Ungen är inte i vår säng. Hen ligger i sin egen säng i vårt rum. Alltså "bredvid" men inte bokstavligt talat bredvid. Och nej han har inga pedofiliska tankar. Det är bara att han vart så elak när han sa det! Kommer jag inte över alltså.
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Inte glad) skrev 2017-02-17 13:51:21 följande:

Ungen är inte i vår säng. Hen ligger i sin egen säng i vårt rum. Alltså "bredvid" men inte bokstavligt talat bredvid. Och nej han har inga pedofiliska tankar. Det är bara att han vart så elak när han sa det! Kommer jag inte över alltså.

Vad säger han själv om det nu efter åt då? Har han bett om ursäkt?
  • Aiyana

Tror du inte att det är hans (ökade) alkoholkonsumtion som fördummar honom och orsakar hans respektlösa beteende? 

Ta ett allvarligt snack med honom om hans drickande och sätt ner foten rejält. Sånt språk och sån attityd från din man ska du varken behöva acceptera eller tåla. 

• Anonym (Inte ok)

Inget i hans beteende är OKEJ!

Markera det tydligt och om det åter händer ska du tänka på din o dina barns mående och avsluta även om det känns fruktansvärt jobbigt!

Alkoholkonsumtion behöver han ta tag i nu innan det blir ett beroende.

Ta hand om dig

Svar på tråden "Din jävla fitta!"