• Anonym (ann0)

Män borde veta detta om kvinnors manipulativa natur

Kvinnor tränar sig på att fejkgråta redan vid ung ålder för att man ska få sympati för dom i olika situationer. Desto äldre kvinnan blir desto bättre blir hon på att fejkgråta också.

Män å andra sidan får lära sig redan när dom är unga att det är olämpligt för en man att gråta och får träna sig på att hålla tillbaka sina tårar.

Här är ett exempel på en kvinna som fejkgråter för att få sympati när det kommer fram att hon varit otrogen mot sin pojkvän.

fejkgråtandet startar vid 2:32

Då vet ni det till nästa gång män att när en kvinna börjar gråta är det sannolikt att det inte är riktiga tårar och hon bara är ute efter sympati.

Hur kan egentligen en vuxen människa börja gråta för småsaker? Att små barn börjar gråta är inte konstigt men när vuxna människor börjar gråta för småsaker är det något som inte stämmer.

• Svar på tråden Män borde veta detta om kvinnors manipulativa natur
  • Anonym (Mk)

Menar du att alla kvinnor är lika?? Det du tar upp tycker jag är barnsligt och omoget! Så vad fan menar du med denna tråd. Du kan inte va gammal.

• Anonym (du är för rolig TS)

haha helgtråd eller :) 

Vadå Jeremy Kyle show, bra "källa", haha. Du kanske inte vet hur de bygger upp den showen. "bästa sortens" white trash show, hahaha. 

• Anonym (ann0)

Ung flicka gråter vid 2:32 men är tårarna riktiga eller fejk? Obestämd

• Anonym (Ja du)

Okay men män är värre för de tjatar om tex sex ger inte upp och få de inte som de vill så tar de bara. Tycker du att det är rakt och ärligt?

• Anonym (ann0)
    Anonym (Ja du) skrev 2017-02-18 14:32:38 följande:

Okay men män är värre för de tjatar om tex sex ger inte upp och få de inte som de vill så tar de bara. Tycker du att det är rakt och ärligt?

det är ärlig och rak kommunikation och inte manipulation.
  • Queennr1

Haha... Snacka om att vara bitter. Om kvinnor börja gråta i ditt sällskap så är det med all säkerhet helt äkta tårar.

• Anonym (kvinnogråt)

Det ligger något i vad du säger. Under antiken anställdes kvinnor som gråterskor under begravningar, eftersom de har lättare att förställa sig och uttrycka känslor.

Män är svaga för kvinnor och därmed lättmanipulerade. Genom att spela på sina känslor och använda kvinnlig list kan hon lätt få en man dit hon vill och söka empati, tjänster, vinna ekonomiska fördelar, utöva utpressning eller helt enkelt bara få sin vilja igenom. Även få sex, men det är mer sällan målet. Det sägs att världens mäktigaste person är den amerikanske presidentens fru, om det nu är sant eller ej. I alla fall, genom tiderna har regenternas fruar genom sin kvinnliga list och manipulativa förmåga haft ett avgörande inflytande på sin make och därmed på världshistoriens utgång. En maktens man må vara hur okuvlig som helst, men frun kontrollerar honom känslomässigt och är hon dessutom slug så är hon den reella makthaverskan och har honom lindad runt sitt lillfinger som man brukar uttrycka det. Få män kan emotstå en gråtande kvinna som han har någon form av känslomässigt band till. Detta, om något, får en man att känna empati och mjukna upp. En gråtande kvinna har samma effekt på en man, som ett gråtande barn har på en kvinna.

Det vinns ett ordspråk som lyder: En kvinna är som starkast när hon är svag.

• Överste Senap

Så du menar att enstaka exempel gör det möjligt att generalisera till att gälla alla, eller i alla fall de flesta kvinnor?

• Anonym (Yap)

Ja, asså som du säger, jag tror att många barn och då främst tjejer har lättare att bringa fram krokodiltårar för att det är mer acceptabelt för dem att gråta och visa känslor.. och en del har kanske lärt sig att det fungerar till att stärka sin position. om omgivningen, föräldrar och dylikt ger med sig pga tårar.

Men idag som vuxen, jag vet inte om jag skulle kunna gråta på beställning, kanske om jag tänker på något riktigt sorgligt. och jag skulle aldrig tvinga fram tårar för att fiska sympati eller för att få min vilja igenom. Det är omoget beteende.

Det lär finnas tjejer som använder tårar som manipulerande tekniken för sin vilja. som vissa killar kanske använder någon annan manipulerande teknik för att få fram sin vilja.
    Lögner och manipulation i vissa mån är ganska vanligt beteenden bland socialaflockdjur, för bägge könen.

• Anonym (anonym)
    Anonym (ann0) skrev 2017-02-18 13:48:41 följande:
    Kvinnor tränar sig på att fejkgråta redan vid ung ålder för att man ska få sympati för dom i olika situationer. Desto äldre kvinnan blir desto bättre blir hon på att fejkgråta också.

Män å andra sidan får lära sig redan när dom är unga att det är olämpligt för en man att gråta och får träna sig på att hålla tillbaka sina tårar.

Här är ett exempel på en kvinna som fejkgråter för att få sympati när det kommer fram att hon varit otrogen mot sin pojkvän.

" target="_blank">

fejkgråtandet startar vid 2:32

Då vet ni det till nästa gång män att när en kvinna börjar gråta är det sannolikt att det inte är riktiga tårar och hon bara är ute efter sympati.

Hur kan egentligen en vuxen människa börja gråta för småsaker? Att små barn börjar gråta är inte konstigt men när vuxna människor börjar gråta för småsaker är det något som inte stämmer.
    Om du ofta träffar på gråtande kvinnor så bör det vara något som du ska ändra på i ditt bemötande.
  • Anonym (Förvånad)

Spännande! Visst finns det gråterskor. Men här har du en medelålders kvinna som ALDRIG gråter. Kanske det är därför jag varit singel den senaste halvan av livet? Män behöver det svaga könet som gråter? Tur att jag ensam uppfostrar min son. Kan lova att det är fitta i honom. Vilket betyder att han tål mer än"balls" och inte behöver growe some. ????

• Anonym (Yap)
    Anonym (Förvånad) skrev 2017-02-18 17:11:11 följande:
    Spännande! Visst finns det gråterskor. Men här har du en medelålders kvinna som ALDRIG gråter. Kanske det är därför jag varit singel den senaste halvan av livet? Män behöver det svaga könet som gråter? Tur att jag ensam uppfostrar min son. Kan lova att det är fitta i honom. Vilket betyder att han tål mer än"balls" och inte behöver growe some. ????
    Du får inte tårar i ögonen vid vissa tillfällen, som när du ser en sorglig film? eller någon annan vacker tillställning?
    Undrar ang din son, i och med att det är oftast så att killar som visar känslor uppmanas till att grow some balls, alltså inte vara känslig. så din son visar alltså inte känslor?
  • Anonym (Ojojoj)

Hahahaha va??? var nog bland det larvigaste jag har hört

• Lilium

Känner för att gråta precis just nu, tack vare din eminenta trådstart. I manipulativt syfte, givetvis, är inte kapabel till något annat - fittbärare som man är.
    Frågan är ju hur jag ska manipulera dig på distans? Hmm.. tål att funderas på.

Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
Svar på tråden Män borde veta detta om kvinnors manipulativa natur