• Anders00

    Dejt 16år Nervös

    Tjena! Är en grabb på 16 år och ska på en dejt med en tjej på Tisdag som jag tycker om väldigt mycket och hon är väldigt fin och attraktiv. Jag är sjukt nervös inför dejten och har aldrig gjort något sånt här innan är ofta ganska blyg av mig kom gärna med tips på saker man ska och inte ska göra och vad som helst egentligen runt ämnet! Tack

  • Svar på tråden Dejt 16år Nervös
  • Anonym (Tina)

    Köp röda rosor. Tjejer brukar uppskatta att få blommor

    Visa att du bryr dig om henne genom att öppna dörren åt henne om ni ska äta ute. Var ärlig när du berättar om dig själv. Hon behöver få intrycket av att hon kan lita på dig. Ge henne komplimanger men inte överdrivet mycket.

    Jag har gått på två dejtar. Fick inga blommor av den första killen och han var inte ärlig och inte öppen. Han ville skynda sig fram med det vi skulle göra bara för att få sex.

    Den andra dejten fick jag röda vackra rosor av killen och han var ärlig och berättade öppet om sig själv och var rolig och kunde skratta och skoja. Han var artig och öppnade dörren åt mig. Och visade respekt för mig och sa att han tyckte mycket om mig och ville träffa mig igen. Valde att gifta mig med kille nummer två och nu har vi ett barn tillsammans och är lyckliga.

  • Anonym (a)

    nej nej inga blommor första dejten!

    vad ska ni göra? vara hemma eller gå ut?

  • Anders00

    Ja börjar med Bowling Faktiskt sen en Middag på nån fin resturang och slutar med en promenix i Kungsträdgården eventuellt / Maria Berget i Sthlm en väldigt fin utsitks plats.

Svar på tråden Dejt 16år Nervös