• Anonym (ts)

    Finns det män som gillar riktigt stora bröst?

    Som rubriken! Med stora bröst menar jag G-kupa och uppåt. 

  • Svar på tråden Finns det män som gillar riktigt stora bröst?
  • Cecese

    G-kupa behöver ju inte vara så stort, det beror även på vilken omkrets man har. Jag har F-kupa och mina är normalstora, ingen som tycker dom ser stora ut.  

  • Anonym (ts)
    Cecese skrev 2017-02-21 14:45:45 följande:

    G-kupa behöver ju inte vara så stort, det beror även på vilken omkrets man har. Jag har F-kupa och mina är normalstora, ingen som tycker dom ser stora ut.  


    Jag har 80 H och dom ser allt annat än små ut. 
  • Anonym (Luffe)

    Jag älskar stora bröst bara mer å mysa med ;)

  • Anonym (ts)

    För mig känns mina bröst som en gravidmage. Folk blir nyfikna och vill taffsa, både män och kvinnor. Jag önskar så att dom var mindre. 

  • Anonym (berorpå)

    Så svårt att säga ,visa enorma bröst är hur fina som helst andra inte,beror helt på.Måste se bild för att kunna saga vad man tycker

  • Anonym (Luffe)
    Anonym (ts) skrev 2017-02-21 15:06:50 följande:

    För mig känns mina bröst som en gravidmage. Folk blir nyfikna och vill taffsa, både män och kvinnor. Jag önskar så att dom var mindre. 


    Ja vissa människor har svårt att respektera såna saker.

    Visst är jag själv nyfiken å vill känna å klämma men man får ju hålla händerna i styr det är ju inte alla som tycker om att man bara dyker upp å börja klämma å känna liksom. Men dom är garanterat gudomliga :)
  • Anonym (berorpå)
    Anonym (ts) skrev 2017-02-21 15:06:50 följande:

    För mig känns mina bröst som en gravidmage. Folk blir nyfikna och vill taffsa, både män och kvinnor. Jag önskar så att dom var mindre. 


    Ehhh jag gillar verkligen stora bröst men inte FAN skulle jag taffsa på nån främlingsbröst eller med nån anna där det inte är ok, det är inte dina bröst som är problemet problemet är att du är omvigen av små ouppfostrade grisar som tar sig friheter anmäl för fan det är inte ok att NÅN rör vid dina bröst om du inte vill hur stora dom än är
  • soppnock
    Anonym (ts) skrev 2017-02-21 15:06:50 följande:

    För mig känns mina bröst som en gravidmage. Folk blir nyfikna och vill taffsa, både män och kvinnor. Jag önskar så att dom var mindre. 


    Är inte ok nånstans, skulle jag se nåt sånt skulle jag bussa mina 2 stora hundar på dom 2 styckna akita 60 kilo vadera ha det så kul
  • Cecese
    Anonym (ts) skrev 2017-02-21 14:50:58 följande:
    Jag har 80 H och dom ser allt annat än små ut. 
    Ja, det kan jag förstå att ser stort ut. Jag har 75 F, vilket är betydligt mindre än dej. 80 H motsvarar ju 75 I.
    Anonym (ts) skrev 2017-02-21 15:06:50 följande:
    För mig känns mina bröst som en gravidmage. Folk blir nyfikna och vill taffsa, både män och kvinnor. Jag önskar så att dom var mindre. 
    Det har jag aldrig upplevt mer än möjligtvis på krogen med fulla människor. Och då har jag haft betydligt större bröst än idag. När jag hade som störst var de i storlek med vattenmelon per bröst typ. 
Svar på tråden Finns det män som gillar riktigt stora bröst?