• Caliz

När kolla ?

Jag tror jag håller på att bli tokig.
    Tror jag skapar gravid symtom????
    Förra månaden tyckte jag att jag mådde illa i en v innan mens.
    Nu är jag öm på ovansidan på brösten. Min app säger att min men ska komma på söndag. Men nån månad har det varit längre mellan mensarna (heter det så ????) Dum som jag va så testade jag i förrgår och idag negativt....

När tycker ni jag ska testa?
    Nån mer som känner igen sig i mina tokigheter me framkalla gravid symtom ?????

• Svar på tråden När kolla ?
  • Sanna1321

Jag !!!!!

Går här och börjar tro att jag är skengravid med alla symtom jag har ???? Men vill vänta några dagar till innan jag testar...

Skulle inte kunna tro att de skulle visas något nu medtanke på att de va i fredags de hände ????

• LizaES

Tror också jag är skengravid! Ömma bröst, ingen mens på 1,5 månad, uppsvälld mage, illamående, mycke halsbränna och mer kissnödig än någonsin tidigare. Vågar inte testa mig för är rädd och bli besviken, men ska ta tjuren i hornen och testa snart!

• Caliz

Jag hoppas av hela mitt hjärta ni e gravida. Min mens kom idag... ljusrosa påbpappret när jag kissa????
    Nya tag då....

• Sanna1321

håller mig så länge som möjligt med att testa :)

Vågar inte ha för höga förhoppningar heller..

• Sanna1321

Men sen är min sambo väldigt tveksam till att få barn nu då vi bor i lägenhet men jag har sån barn längtan och har sagt de till honom men de känns verkligen som om att han inte ens vill ta upp den diskussionen..

så jag får också förbereda mig på om de skulle visa positivt måste jag säga något till min sambo de lär bli knepigt :)

Svar på tråden När kolla ?