Ska jag köpa sex idag
10 månader sen jag knulla, har tänkt mer och mer på att lösa det med en hora.
Så vad tycker ni?
10 månader sen jag knulla, har tänkt mer och mer på att lösa det med en hora.
Så vad tycker ni?
Slå på stort och köp två!
Är det av kåthet som du är så förvirrad att ett alternativ för "ja" föll bort?
Bra förslag, finns ett par fina Thai-systrar på ett ställe i närheten. De får man nog för en kopp ris.
Är det av kåthet som du är så förvirrad att ett alternativ för "ja" föll bort?
Har en man väl accepterat att han är en loser for life så är det väl bara att köra antar jag.
Gör det, vem bryr sig.
Har en man väl accepterat att han är en loser for life så är det väl bara att köra antar jag.
På vilket sett skulle han vara loser for life?
Precis. Tacka vet jag andra länder och kulturer där det är helt legitimt att köpa kvinnors kroppar.
Om du nu befann dig i detta andra land med en annan kultur. Skulle du då gå på horhus och köpa dig ett 45 minuters ligg om du ändå är ifrån din flickvän på din semester under några veckor?
Det är också ett sätt att uppleva andra kulturer när man reser. Natur, historia, mat, kvinnor inte minst. Man berikar sig.
Jag gör det, har gjort det i 20 år i 10 länder. Minst 30-40 gånger, har knullat horor i Köpenhamn, Helsingör också det sista 30 åren. Härligt med mångfald.
Ja det tycker jag du ska göra... kör på bara!!
Ja, är du sexuellt frustrerad och inte vill/orkar med att ragga är det ett bra alternativ att gå till en glädjeflicka. Det är vederkvickande för både kropp och själ.
Ja, är du sexuellt frustrerad och inte vill/orkar med att ragga är det ett bra alternativ att gå till en glädjeflicka. Det är vederkvickande för både kropp och själ.