Fler i Skåne som planerar att starta bebisverkstad snart
Hej!
Är det fler i Skåne som planerar att starta bebisverkstaden snart? :)
Mvh
Victoria
Hej!
Är det fler i Skåne som planerar att starta bebisverkstaden snart? :)
Mvh
Victoria
Hej!
Visste inte riktigt om jag vågade skriva här, men är ju hyfsat anonym så jag skriver (haha). Vi har försökt ett tag nu.. Tyvärr inga +, men men jag är från Skåne och har redan "startat" kan man ju säga hihi.
Hur går era tankar? Tänker har ni redan startat eller planerar ni det längre fram?
Kram
Vi planerar att börja i maj, är så nervös men taggad!!!
Oh så kul =D!!!
Vi kan väl ha lite kontakt här kanske =)?
Hur gör ni för att stata detta "projektet"?
Vi har köpt hem spermatest och gjorde testet hemma, och det var helt okej www.billiga-tester.se/spermatest-c-42.html
Nu har jag köpt hem ägglossningstest för att pricka rätt tid i månaden, www.billiga-tester.se/agglossningstest-c-4.html
Hur gör ni?
Skriver gärna här
Har 3 barn sen innan, ett änglabarn, sen dotter som är 9 år och en dotter som är snart 6 månader.
Har svårt att bli gravid då jag saknar egen ägglossning, fick dock spontan ägglossning och blev gravid typ direkt efter dottern föddes, det blev tyvärr mf.
Nu försöker vi igen, då vi vill ha syskon tätt av många olika anledningar, har det ej tagit sig innan sommaren 2018 så ger vi upp och är nöjda med det vi har. Är inte många i min närhet som vet vi försöker,
Ja gärna ha kontakt!! Känner mig så ensam!
Vi tar vitaminer och slutade på p-piller i augusti för att rensa ut det från systemet. Tempar med NC.
Håller tummarna för alla!
Ja gärna ha kontakt!! Känner mig så ensam!
Vi tar vitaminer och slutade på p-piller i augusti för att rensa ut det från systemet. Tempar med NC.
Håller tummarna för alla!
Ja :)
Här kom mensen i fredags kväll. Nya tag denna månaden, tar första tabletterna pergotime ikväll och sen är det att invänta ägglossning och bim...
Hej!!
Hur har det gått för dig? Och er andra :)?
Var ett tag sedan jag var inloggad ????