• Anonym (Framfusig tjej)

Är jag för framfusig?

Okej, så egentligen är jag väldigt blyg. Jag har svårt för sociala sammanställningar, svårt att ta för mig i lunchrummet osv. Jag är dock bra på att prata när det bara är jag och en till person, eller mina nära vänner.
    har lite av en social fobi.
    Mitt ex dejtade jag i 3 månader innan vi hade sex med varann, jag är alltså helt enkelt blyg.

Men nu har jag träffat en kille, som egentligen inte alls är min smak/stil/personlighet. Men för någon anledning blir jag helt KORKAD runt honom? jag blir fnittrig och säger konstiga saker som jag inte ens menar osv.
    När vi varit ute och festat så har jag i stort sätt hoppat på honom (slängt mig runt hans hals och kysst honom/bitit i honom). Alltså det är helt sjukt. Jag verkligen BITER i honom? 

Och nu i helgen så tog jag hans händer och satte dem på mina privata delar på min kropp och kysste honom länge och väl samtidigt som jag tog på honom utanpå hans byxor osv. RIKTIGT på. typ som en kåt katt eller något?
    Dagen efter stötte jag på honom igen, varpå jag skämdes som en hund och sa att vi nog ska sluta dricka tillsammans osv (vi arbetar i samma byggnad), sen precis när jag ska gå så bara vänder jag mig om och går fram och kysser honom igen. Varpå han blir helt paff och typ "nej inte här", då svarar jag "ska vi ta toaletten då"? 

Alltså. 
    Killar, om en tjej betett sig såhär "på", är det sexigt eller avtändande? Har förstått det som att killar gillar lite mer blyga tjejer... 

Jag vill liksom inte bara vara ett sexobjekt utan jag vill innerst inne lära känna denna kille och ta det långsamt och kanske bli tillsammans i framtiden, men jag beter mig ju som att det enda jag vill är att få med han hem i sängkammarn? Han tog inititivet att kyssas första gången. De andra 3 tillfällena är det 100% jag, jag har i stort sätt inte ens sagt hej utan direkt när jag sett honom har jag varit TVUNGEN att kyssa honom. 

VAD HÄNDER MED MIIIIG , detta har aldrig hänt tidigare, att jag blivit så påverkad av en annan människa. jag tänker hela tiden att "nästa gång jag ser honom ska jag vara normal", men sen när han kommer så bara flippar jag ur . Någon annan som blivit så av en annan människa? 

• Svar på tråden Är jag för framfusig?
  • Anonym (..)

Du låter inte särskilt blyg direkt. Är du så framfusig bara när du är full/bakfull eller när du är helt nykter också?

• Anonym (..)

Om du som du skriver inte vill bli sedd som ett sexobjekt eller verka för på, utan lära känna honom innan ni inleder något mer intimt så är ju svaret uppenbart. Ja, du är för framfusig. Men sålänge han verkar gilla det och inte ha några problem med det, så go for it!

• Anonym (Framfusig tjej)

Jag vet att jag inte borde bete mig så men det bara händer såfort han är i närheten. Jag är så även när jag är nykter, inte kysser honom men flörtar och fnittrar och har mig. Är ABSOLUT inte så i vanliga fall. Är mer känd för att vara väldigt tystlåten. Kollegor brukar fråga om jag mår bra och så för jag ofta sitter tyst för mig själv och de verkar tro att pga detta är man trött eller inte mår bra? Men när han är där så försöker jag skämta och blir helt annan, så sjukt pinsamt!

Jag undrar om han gillar det eller om jag skrämmer honom? Jag skrämmer mig själv...

Jag förstår att jag är framfusig, men är det en positiv eller negativ grej i en killes ögon är väl frågan egentligen?

Gillar ni när en tjej visar vad hon vill ha (dig) eller gillar ni mer att jaga lite? ska verkligen anstränga mig att sluta med detta om det är så att ni tror han gillar mig mer om han får ta intiativet istället. Jag kan nog verka väldigt självsäker och dominant så som jag betett mig, vet ej om det är positivt eller negativt. 

Ja jag övertänker nog.. 

• Anonym (Kille)

Skönt med en tjej som inte spelar svårflörtad och håller på med övergenomtänkta spel som gör att man inte vet vart man har henne.

Sen kanske du får respektera honom när han är på jobbet, och hålla dig på >30cm avstånd då (men helt ok med blickar o flörtande). På jobbet vill jag hålla mig professionell, kyssar passar sig helt enkelt inte där. Och inte vill jag vara med nån på en toa, det känns väldigt desperat och billigt. Det är väl inte så man vill minnas första gången med den killen?

Fråga om han vill äta thaimat eller liknande nån dag, lite dejt alltså? Så får du lite tid att lära känna honom.

• Anonym (nej)

jag hade inte riktigt gillat om en tjej gjorde så på mig. Jag hade trott att hon alltid gjorde så på killar.

• Anonym (Övertänker)
    Anonym (Framfusig tjej) skrev 2017-02-26 13:37:06 följande:

Jag förstår att jag är framfusig, men är det en positiv eller negativ grej i en killes ögon är väl frågan egentligen?

Gillar ni när en tjej visar vad hon vill ha (dig) eller gillar ni mer att jaga lite? ska verkligen anstränga mig att sluta med detta om det är så att ni tror han gillar mig mer om han får ta intiativet istället. Jag kan nog verka väldigt självsäker och dominant så som jag betett mig, vet ej om det är positivt eller negativt. 

Ja jag övertänker nog.. 

Ja du övertänker hade han inte gillat det så skulle du fått höra det. 
  • Sexlicens

I min värld så är en kvinna som tar för sig, en dröm kvinna.

Svårt att hitta men de finns:)

• Anonym (Våren)
    Sexlicens skrev 2021-04-13 09:43:24 följande:

I min värld så är en kvinna som tar för sig, en dröm kvinna.

Svårt att hitta men de finns:)

Är det mest blyga kvinnor du möter
  • Anonym (A)
    Anonym (Kille) skrev 2017-02-26 13:43:05 följande:
    Skönt med en tjej som inte spelar svårflörtad och håller på med övergenomtänkta spel som gör att man inte vet vart man har henne.

Sen kanske du får respektera honom när han är på jobbet, och hålla dig på >30cm avstånd då (men helt ok med blickar o flörtande). På jobbet vill jag hålla mig professionell, kyssar passar sig helt enkelt inte där. Och inte vill jag vara med nån på en toa, det känns väldigt desperat och billigt. Det är väl inte så man vill minnas första gången med den killen?

Fråga om han vill äta thaimat eller liknande nån dag, lite dejt alltså? Så får du lite tid att lära känna honom.
    +1
Svar på tråden Är jag för framfusig?