• Oktoberbebis17

Yrsel, illamående, ångest

Väntar mitt tredje barn och mår inte så bra just nu pga yrsel. Någon som fått sjukskrivnig pga yrsel och illamående? Jobbar inom äldreomsorgen på en ganska jobbig avdelning. Känns väldigt jobbigt att jobba och kanske trilla ihop pga yrslen när man jobbar med människor.

Vad ska jag göra vända mig till BM eller till VC?

• Svar på tråden Yrsel, illamående, ångest
  • Roos28

Är i precis samma situation. Min läkare lyssnade dåligt tycker jag. Satt hele besöket och berättade om min yrsel och sen sjukskrev han mig 1 vecka pga illamåendet.

Känner mig ff dåligt, (visst mår jag illa o kräks men jag bokade ingen tid för det men yrsel!), och ff "lätt i huvudet". Har nu också fått ont i ljumsken och knät plus fötterna. Jätte konstigt. Första graviditeten så vet inte vad jag ska tänka eller göra. Lycka till!

• Oktoberbebis17

Väntar på att BM ska ringa upp nu på morgonen. Sedan får jag se om hon kan hjälpa mig. De är riktigt jobbigt.

Vilken vecka är du i Roos28?

• Oktoberbebis17

Nja jag tror inte de är de men tack för info.

Kakmonsterarg skrev 2017-02-28 03:18:59 följande:

Sök på meniers sjukdom se om de stämmer på dig. Ofarligt men mycket obehagligt

• Roos28
    Oktoberbebis17 skrev 2017-02-28 08:02:37 följande:

Väntar på att BM ska ringa upp nu på morgonen. Sedan får jag se om hon kan hjälpa mig. De är riktigt jobbigt.

Vilken vecka är du i Roos28?

Hej, hur har det gått för dig? Jag har gått i v 11 nu. Och du? :)
Svar på tråden Yrsel, illamående, ångest