• Anonym (Pinsamt)

Ung och bortskämd - vad har dom för idioter till föräldrar?

Såg precis reklam för Ung och bortskämd, ett program som går på någon av reklamkanalerna (TV3?), har ni sett programmet?

Vad är det för idiotiska föräldrar som misslyckats så kapitalt med uppfostran? Gör ni föräldrar så? Jag blir förbannad och vill banka in lite vett i både ungarna och föräldrarna, mest föräldrarna. Jag skulle skämmas ihjäl om mina barn betedde sig som de där ungarna.

Vad tycker ni? Är det inte helt sjukt?

• Svar på tråden Ung och bortskämd - vad har dom för idioter till föräldrar?
  • Anonym (asa)

Jävligt synd om barn som vuxit upp under såna omständigheter.

• Anonym (Pinsamt)
    Anonym (asa) skrev 2017-02-28 18:39:14 följande:

Jävligt synd om barn som vuxit upp under såna omständigheter.

Ja visst är det. Det borde nästan klassas som barnmisshandel. Och hur dom gör bort sig nu på TV. Alltså jag skäms å deras vägnar utan att ens ha sett skiten.
  • Anonym (fejk)

Vad för sorts föräldrar uppfostrar barn med noll källkritik som tror på allt de ser på tv? Det skulle jag vilja veta.

• neverpreggo

Såg förra säsongen också och där framstod de inte fullt så bortskämda som i nuvarande. Tror att många föräldrar har haft svårt att säga nej och att det spårat ur så man får hoppas på en förändring. Men givetvis är programmet klippt på ett sätt som får det framstå som värre än det nog är. Jag är dock förvånad över hur otrevliga dom är i år, t.ex mot nya personer...

Svar på tråden Ung och bortskämd - vad har dom för idioter till föräldrar?