30 år och vågar inte höra av mig till en kille jag är intresserad av
Hej alla!
Ska försöka fatta mig kort. Jag är en tjej på 30 år som nu har sett en kille jag blivit intresserad av. Jag känner honom inte och han vet inte ens att jag finns till. Vi har inga gemensamma vänner eller något utan vi båda kommer från små samhällen båda två inte långt ifrån varandra. Det är väl det som vi har gemensamt och att vi båda är 30 år.
Jag har alltid förstorat upp scenario i mitt huvud när jag blivit intresserad av någon. Till exempel så har jag inte ens hört av mig till den här killen än men i mitt huvud så har vi redan varit tillsammans i 1 år typ. Jag tänker att vi skulle ha det så bra tillsammans och att jag skulle träffa hans vänner och han mina och att vi skulle ha kul ihop, bra sex och ja allt tänker jag på. Jag vet redan vad hans föräldrar heter och jag vet vart han bor men han har som sagt ingen aning om vem jag är. Sjukt!
Och grejen är att när jag väl får kontakt med en kille och att det flyter på ganska bra så slutar det alltid med att han tappar intresset och det är för att det slår slint i mitt huvud. Jag blir inte mig själv när jag dejtar någon. Jag blir osäker, nervös och vet inte vad jag ska prata om, hjärnsläpp och tunghäfta. Och då ska sägas att jag alltid annars har lätt för att prata med folk och är annars avslappnad och "normal". Vad beror det här på? Är inte killarna lite fördömande när jag blir så här det känns som om ingen ger mig en chans utan dom drar på en gång.
Jag tänker nu och går händelserna i förskott att det ska bli exakt samma nu och då kommer det ju bli så också. Varför kan jag inte bara slappna av? När jag är som vanligt och avslappnad annars så brukar killar bli intresserade.
Sen är jag så osäker med mitt utseende också. Nu när jag hör av mig till den här killen (om jag vågar) så är jag rädd att de finns fler tjejer som är snyggare än mig och det är klart att det kommer finnas snyggare tjejer än mig men jag har så dåligt självförtroende när det gäller mitt utseende och jag borde inte ha det. Jag får ofta höra att jag liknar prinsessan Madeleine och Tilde Fröling så typ en blandning av dom. Jag tycker ingen av dom är oattraktiv precis men ändå kan jag inte ta åt mig att jag ser bra ut.
Jag är liksom 30 år och vågar inte höra av mig till den här killen pga allt det här? Jag vet inte ens vart jag ska höra av mig. Det ända jag har på honom är hans instagram men känns lite desperat att höra av sig där. Jag vill verkligen träffa honom för jag kände att jag blev så intresserad när jag såg honom. Jag kände igen mig själv i honom på något sätt. Jag tror att vi kan ha mycket gemensamt men behöver er hjälp hur jag ska våga och tänka annorlunda?
Förlåt för lång text och jag vore jättetacksam om någon kunde hjälpa den här tragiska 30-åriga kvinnan :D