• Anonym (Sngl 47)

Bästa raggstället när man är 47?

Är man, 47 år gammal och ganska nybliven singel. Är helt enkelt ute efter lite ons och undrar vilka ställen som är bäst? Helt enkelt: vart går man för att ragga när man har uppnåt min aktningsvärda ålder? Bor i Stockholm. Tips emottages tacksamt. 

• Svar på tråden Bästa raggstället när man är 47?
  • Anonym (Yes)
    Anonym (Tinder vän) skrev 2017-03-01 21:19:34 följande:

Tinder

• centerMAX

äldre människor är ekonomiska. prova lidl eller ica när de har veckans varor eller speciella varuutförsäljning.. 

• Smecker

Gröne jägaren.

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Nisse)

Match.com där du löser ett typ premium abbonemang som gör att du betalar lite extra men då låser du upp de du kontaktar så att de kan skriva till dej trots att de inte är betalande. På match slipper du spam o fake mail och glöm inte kontakta de utan bild för där har jag hittat guldkornen som man blir ensam om.

• Anonym (Odert)

Tror inte TS vill tramsa med en massa feta fula tjejer på nätet som gör allt för att kompensera årtusenden av manligt "välj, kläm & vraka-attityd".

Nä , det ska va krogen där man kan okulärbesiktiga varan och utifall intresse även kvalitetstesta godset efter de kriterier som jägaren finner väsentliga.

När jag var i 35-årsåldern var det krogarna på Söder som medelåldersraggen fanns. Jag gissar från mitt Västkustska perspektiv att det är likadant nu.

Det är inga problems att du har hunnit bli 47 om du har kroppen trim. Är den inte det ; lägg dig tre månader i hårdträning. Se n är det bara att gå ut med håven. De går i stim.

• Anonym (Sngl 47)

Tack för bra tips! Det låter ändå lite hoppfullt tycker jag. 

• Anonym (A)
    Smecker skrev 2017-03-03 06:15:41 följande:

Gröne jägaren.

Nej fy vad elakt, lura inte dit TS. Skrattande Det är så sunkigt att jag konsekvent har vägrat gå in. Vad finns det för kvinnor där egentligen? 
    Jag var på Golden hits och en annan gång på Engelen med några väninnor och det var helt fruktansvärt men där finns det villiga damer helt klart. På Golden hits var det en massa grabbar i 20-årsåldern som tokraggade på mig, (jag är kvinna och 45 år), men på Engelen var de flesta äldre. Jag klarar inte av sådana ställen, det är som finlandsfärjan på land, fast om man bara vill ligga funkar de. Sedan beror det på hur kräsen du är, det fanns hela spektrumet från heta kvinnor till inte särskilt heta och de sistnämnda var överrepresenterade.

• kvarnfot
    Anonym (Odert) skrev 2017-03-04 07:13:13 följande:

Tror inte TS vill tramsa med en massa feta fula tjejer på nätet som gör allt för att kompensera årtusenden av manligt "välj, kläm & vraka-attityd".

Nä , det ska va krogen där man kan okulärbesiktiga varan och utifall intresse även kvalitetstesta godset efter de kriterier som jägaren finner väsentliga.

När jag var i 35-årsåldern var det krogarna på Söder som medelåldersraggen fanns. Jag gissar från mitt Västkustska perspektiv att det är likadant nu.

Det är inga problems att du har hunnit bli 47 om du har kroppen trim. Är den inte det ; lägg dig tre månader i hårdträning. Se n är det bara att gå ut med håven. De går i stim.

Så du tror att det är olika tjejer som är ute efter killar på nätet jämfört med på krogen?
    Föredrog nätet pga att man fick lite kontakt innan så det inte var vilken idiot som helst man dejtade. Stämde kemin på dejten sedan var det bara att åka hem och knulla!
Svar på tråden Bästa raggstället när man är 47?