• Snickarn47

Avancerade sexfrågor till partner

Jag o min sambo har ett stort intresse för sex och pratar väldigt öppet om våra fantasier och erfarenheter .

Vi ställer hela tiden frågor till varandra den ena värre än den andra .

Nu börjar det tyna på frågor från oss båda .

Undrar om det finns fler likasinnade här som kan komma på några sexrelaterade frågor att ställa till sin partner .

• Svar på tråden Avancerade sexfrågor till partner
  • Anonym (?)

Vad menar du med att ställa sexfrågor? Och vad menar du med mer avancerade sexfrågor?

• Anonym (Man)

Men om du stillat din nyfikenhet, och hon sin, så behöver du väl inte sitta o hitta på nya områden att fråga om?

Annars finns det ju nån form av formulär på internet där man får svara på typ 100 frågor, partnern likaså, båda var för sig. Därefter får ni bägge reda på de saker som ni båda två gillar. Men det är väl tänkt för dem som inte vågar prata sex egentligen, men där berör de säkert områden som ni kanske inte talat om (för att ingen av er är intresserade av dessa områden....)

• Snickarn47
    Anonym (?) skrev 2017-03-02 10:37:36 följande:

Vad menar du med att ställa sexfrågor? Och vad menar du med mer avancerade sexfrågor?

Helt enkelt ställa frågor till varandra som rör allt om sex .

Vad man gjort , vad man gillar , vad man fantiserat om etc.

De vidrigaste man gjort i sexväg eller det bästa .

Bara nyfikna frågor som är både lärorika och upphetsande att ställa eller svara på .

Ärliga och ocensurerade svar inget för känsliga eller pryda relationer .

Hoppas fler har liknade erfarenheter med sina partners då det blir både skratt o heta lustar som väcks ????
  • Anonym (?)
    Snickarn47 skrev 2017-03-02 11:28:46 följande:

Helt enkelt ställa frågor till varandra som rör allt om sex .

Vad man gjort , vad man gillar , vad man fantiserat om etc.

De vidrigaste man gjort i sexväg eller det bästa .

Bara nyfikna frågor som är både lärorika och upphetsande att ställa eller svara på .

Ärliga och ocensurerade svar inget för känsliga eller pryda relationer .

Hoppas fler har liknade erfarenheter med sina partners då det blir både skratt o heta lustar som väcks ????

Pratar med min sambo om vad vi gillar och vill göra, fantasier osv., men då gör vi ju oftast dessa saker också. Är inte så himla sugen på att prata om "vidrigaste" man gjort i sex väg, vad det nu skulle innebära. Men annars så ställde man väl mest sådana frågor i början av förhållandet för att lära känna varandra på det sättet. Som ovanstående skriver, finns det inget mer att fråga så finns det kanske bara inte. Antingen att ni redan vet svaren på frågorna eller så blir det stt ställa frågor som ingen av er egentligen är intresserade av. För det man faktiskt är nyfiken på och intresserad av är ju inte precis svårt att komma att tänka på.
  • Snickarn47

Är väl nya infallsvinklar jag är ute efter .

Ibland väcks ju nyfikenheten utifrån andras sätt att se på saker , är väl därför man inte slutar att vara nyfiken och experimentera med det som kommer på ens väg i livet .

Vi vill inte stanna bara för att frågorna sinar vi vill fortsätta utforska .

Bara för att man åker på semester till ställen man vet om så innebär ju inte det att man inte frågar om nya ställen på div forum .

• Carambolan

Jag rekommenderar spelet "monogamy". Som spel sett är det riktigt riktigt dåligt, men det innehåller en rätt tjock kortlek med diskussionsfrågor, aktiviteter, fantasier etc. Jag och maken har använt kortleken och skitit i resten av spelet.

Svar på tråden Avancerade sexfrågor till partner