• CykaNuggetBabyGirlNintySix

Piller gjorde mig kåt

Okej. Så, jag började ta verk tabletter. Ipren för att vara exakt. Bara några minuter efter blir jag fett kåt och börjar längta efter både kuk och fitta. Läste igenom möjliga bi-verkningar. Men det står inget om längtan efter sex någon stans... Är detta vanligt? Har detta hänt er? Borde jag söka hjälp.
    Ps. Vill någon komma över för lite extra? ;)
  • Svar på tråden Piller gjorde mig kåt
  • Anonym (Ja)
    CykaNuggetBabyGirlNintySix skrev 2017-03-02 13:48:56 följande:
    Okej. Så, jag började ta verk tabletter. Ipren för att vara exakt. Bara några minuter efter blir jag fett kåt och börjar längta efter både kuk och fitta. Läste igenom möjliga bi-verkningar. Men det står inget om längtan efter sex någon stans... Är detta vanligt? Har detta hänt er? Borde jag söka hjälp.
    Svaret på sista frågan är: Ja.
  • Anonym (Nisse Nyfiken)

Vad är verk tabletter för något?

• Anonym (Du e la go)
    CykaNuggetBabyGirlNintySix skrev 2017-03-02 13:48:56 följande:

Om du blir kåt av Ipren så tycker jag att du ska höra av dig till McNeil. Alla läkemedelstillverkare hade blivit överlyckliga om de hittat ett kåt piller för kvinnor. Att det fungerar på några minuter, förmodligen långt innan någon mängd ibuprofen tagit sig från magen och genom kroppen är ännu mer fantastiskt.
  • Daniel K

Jag ska köpa Ipren till min fru. Hon får ofta huvudvärk när jag förslår att vi ska gosa lite Tungan ute

• Anonym (...)
    Daniel K skrev 2017-03-02 21:17:16 följande:

Jag ska köpa Ipren till min fru. Hon får ofta huvudvärk när jag förslår att vi ska gosa lite 

Lägg tabletten under förbuden och fråga om hon vill ha den oralt eller som sup...
Svar på tråden Piller gjorde mig kåt