• EnTove

    Tips på barnvagnsbutiker i Stockholm/Uppsala?!

    Skulle vara tacksam för lite tips. Jag och sambon åker imorgon för att inhandla barnvagn och lite andra grejer, typ skötbord, babynest och sådant. Barnvagn är dock högsta prioritet. Vi har en bra bit att åka och skulle vilja få det klart imorgon. Vill kunna klämma och känna på flera olika modeller, så vill därför åka till en större butik med bra utbud. Har ni några tips på bra butiker i Stockholms- eller Uppsalaområdet?

    Antingen verkligt stora butiker som har mycket eller om det finns nåt ställe med flera butiker inom en inte allt för stor radie så man hinner besöka dem på de få timmar vi har på oss på lördag. 

    Tacksam för tips!

  • Svar på tråden Tips på barnvagnsbutiker i Stockholm/Uppsala?!
  • vadelma

    I Barkarby finns Babyproffsen där man får mycket hjälp av personalen, även Barnens land som har några olika vagnar och Lekmer. Där är det bra att börja med då de är nära varandra. Annars gillade vi verkligen Babyworld i Uppsala där vi till slut köpte vår vagn.

  • Vet hur det känns

    Jag rekommenderar babyworld som garanterar lägsta pris! Galet bra!!! Beställde vagn genom nätet och den kördes hem redan nästa dag

  • Johan70

    Jag kan inte rekommendera Baby World. Jag beställde en vara från Baby World Swedens hemsida i mitten av oktober och den har fortfarande inte kommit. När jag skriver och frågar får jag inget svar.

Svar på tråden Tips på barnvagnsbutiker i Stockholm/Uppsala?!