• Anonym (musse)

    TJEJER: Hur ofta tänker ni "Han vill jag knulla"?

    Är ju ofta snack om att killar bara tänker på sex hela tiden, typ vilja sätta på allt som rör sig.

    Hur är det med er tjejer? När ni ser någon som ni tycker ser snygg ut (alla tycker nog inte Marlon Brando är snygg t.ex.) eller attraktiv, tänker ni typ "åh, han vill jag knulla!" eller beror det kanske på humör, osv? Eller är det bara en myt?

    Tänker väl främst på er som är singlar. Upptagna kvinnor tänker väl bara på barn och man hela tiden, eller?

  • Svar på tråden TJEJER: Hur ofta tänker ni "Han vill jag knulla"?
  • Anonym (46, japp!)

    Haha , kan erkänna att det händer att jag tänker så men jag är väl kåt av mig. Är sambo med två barn och 46 år.

  • Anonym (Mamman)

    Jag är upptagen och mamma. Tänker inte det så ofta nej men tänkte faktiskt det imorse när jag såg Hugo ewald på morgontv... :O

  • Aikido
    Anonym (Mamman) skrev 2017-03-04 15:21:47 följande:
    Jag är upptagen och mamma. Tänker inte det så ofta nej men tänkte faktiskt det imorse när jag såg Hugo ewald på morgontv... :O
    Får väl nästan klassas som självskadebeteende? Eller tankar.
  • Anonym (Mamman)
    Aikido skrev 2017-03-04 15:26:31 följande:

    Får väl nästan klassas som självskadebeteende? Eller tankar.


    Haha varför det? Han var söt imorse iaf.
  • Aikido
    Anonym (Mamman) skrev 2017-03-04 15:28:48 följande:
    Haha varför det? Han var söt imorse iaf.
    Du kanske inte hade vaknat riktigt?
  • Anonym (Mamman)
    Aikido skrev 2017-03-04 15:31:18 följande:

    Du kanske inte hade vaknat riktigt?


    Vad är fel med honom? :O
  • Aikido
    Anonym (Mamman) skrev 2017-03-04 15:33:01 följande:
    Vad är fel med honom? :O
    Äsch... jag hade ingen aning om vem det var så jag googlade bara lite snabbt och visade bilderna jag hittade för tjejen som tittade i 2 sekunder, frynte på näsan och sade "nej".
Svar på tråden TJEJER: Hur ofta tänker ni "Han vill jag knulla"?