• Huuumlan_

Först bruna flytningar och nu färsk blod v13.

Hej, ännu en tråkig "missfall" tråd men jag behöver se om fler haft liknande blödningar som jag.

Hade svåra smärtor i magen i fredags kväll och i lördags morse hade jag bruna flytningar, åkte till sjukhuset och allt såg bra ut och de såg även att de var en gammal blödning/brun flytning. Ingen förklaring till varför. Hade fortsatt lite i söndags. Imorse när jag gick på toa så var det färskt blod istället. Försökt få tid på gyn men de var redan uppbokat. Har någon varit med om detta ? Vet man kan blöda under graviditeten men haft två missfall tidigare så man blir ju livrädd :(

• Svar på tråden Först bruna flytningar och nu färsk blod v13.
  • mollaMalina

Har själv haft helt oförklarliga blödningar under min sista graviditet. Ingen kunde förklara vart de kom ifrån men de hade en teori om att moderkakan satt långt ner och blödde när livmodern växte. Idag är min lille huligan 9 månader :)

MEN jag tycker absolut att du och vården ska ta din oro på allvar. Är ju helt outhärdligt att gå runt o inte veta vad som händer.

Lycka till <3

• Snurran81

Hade kunnat varit mitt inlägg som jag skrev före jul. Hade lite mörka flytningar i vecka 10-11 och var inne på kontroll där allt såg fint ut.

När jag väl gick in i vecka 12 satt jag på jobbet och hostade.... Kände hur det forsade blod och jag blödde ned 3 bindor på en kvart. Åkte in och allt såg fortsatt bra ut (var helt övertygad om missfall då min erfarenhet är blod= missfall) . Iaf blödde jag mellan vecka 12-17 mer eller mindre. Berodde på att livmoderkakan låg över och skavde på livmodertappen. Nu är jag i vecka 26 och allt är bra.

Så till mig sa de att åk in på kontroll om det ändras eller jag blöder mer så jag tycker du ska göra det. Kram och lycka till

• Huuumlan_

Tack tjejer för ni svarade. Väntar på samtal ifrån gyn vid halv nio så får jag se vad de säger:)

• Snurran81
    Huuumlan_ skrev 2017-03-07 07:04:45 följande:

Tack tjejer för ni svarade. Väntar på samtal ifrån gyn vid halv nio så får jag se vad de säger:)

Hur har
  • Snurran81
    Snurran81 skrev 2017-03-09 19:11:20 följande:

Hur har

Telefonen lekte sitt egna liv... Hur har det gått?
  • Huuumlan_
    Snurran81 skrev 2017-03-09 19:12:03 följande:
    Telefonen lekte sitt egna liv... Hur har det gått?
    Jo har haft brun flytnkng tills idag. Var på undersökning i tisdags och då vad allt bra med bebis. de kunden inte förklara blödningen men får ta en dag i taget :)
Svar på tråden Först bruna flytningar och nu färsk blod v13.