• minimama

    Bor i marbella, Spanien- fråga vad du vill!

    Bor sedan augusti 2015 i marbella, Spanien med man och våra två barn ( födda 2010 & 2012) gravid med barn nummer 3. Fråga på om allt du vill veta om hur det är att bo här och jag ska göra mitt bästa för att svara!


    Marbella
  • Svar på tråden Bor i marbella, Spanien- fråga vad du vill!
  • minimama
    Anonym (S) skrev 2017-03-06 10:40:05 följande:

    Hur hamnade du där? Vad jobbar ni med?


    Jag studerade här för 9 år sedan och träffade min man då, han är från England men hans föräldrar har alltid haft semester hus här så han bodde här då.

    Jag jobbar inte men min man driver två företag här :)
  • Anonym (S)
    minimama skrev 2017-03-06 11:30:20 följande:

    Jag studerade här för 9 år sedan och träffade min man då, han är från England men hans föräldrar har alltid haft semester hus här så han bodde här då.

    Jag jobbar inte men min man driver två företag här :)


    Låter toppen! Hoppas ni har många lyckliga år framför er! :)
  • Frågor om Marbella

    Hej! Vi funderar på att flytta ner till Marbella med våra två barn som är 4 och 1 år. Hur är det att bo som barnfamilj i Marbella? Vilka områden skulle du rekommendera att bo i om man vill bo nära andra barnfamiljer? Har ni era barn på svenska skolan? Det blev många frågor på en gång :) hoppas du har tid att svara. Tack!

  • Anonym (M)

    Jag är också nyfiken på hur det fungerar med skolan. Min man har lobbat att vi ska flytta ner en längre tid, men jag är lite fundersam just när det gäller kvaliteten på skolan...

Svar på tråden Bor i marbella, Spanien- fråga vad du vill!