Tjejer, gillar ni när er partner ger era fötter kärlek?
Gillar fina tjej fötter och att kyssa smeka dom mm mm är nyfiken på hur många som tycker det är ok eller kanske rentav härligt.
Gillar fina tjej fötter och att kyssa smeka dom mm mm är nyfiken på hur många som tycker det är ok eller kanske rentav härligt.
Nej verkligen inte! Dels tycker jag att fötter generellt är ofräscha så skulle inte känna mig bekväm om någon höll på med dem, och sedan... ja..... jag är väldigt kittlig. Om någon skulle försöka sig på att ge mina fötter lite kärlek så skulle jag nog råka sparka till personen mitt i fejjan.
Men de som inte är så kittliga av sig kanske gillar det, men det är inte min melodi om man säger så.
Gillar inte att kittla fötterna som vissa gör, kysser dom gärna och suger på tårna mm
Känns mest pinsamt om en kille/man vill hålla på med mina fötter. Svårt slappna av då. :/
Du tycker inte det känns ofräscht att typ suga på tår?
Inte om dom är fina och fräscha. Inte så sugen på skitiga kråkfötter. Så om du sitter med en kille i soffan och får fotmassage och han börjar kyssa. Dom så skulle det vara jobbigt?
Inte om dom är fina och fräscha. Inte så sugen på skitiga kråkfötter. Så om du sitter med en kille i soffan och får fotmassage och han börjar kyssa. Dom så skulle det vara jobbigt?
Nej, precis som jag inte vill ha en skitig ofräsch kille vill väl du ha en skitig ofräsch tjej. Känns logiskt. :P
Redan massagen skulle va skämmig nog. Börjar han kyssa dom med vet jag nog inte vart jag ska ta vägen. Fast kanske kan man vänja sig. :)
En jag var med vande sig och älskade det till slut, älskar även att slicka bakifrån och det verkar också vara något man måste vänja sig vid när tungspetsen närmar sigbdet bakre hålet. ;) :) :)
Mer skämmigt för mig kan man ju också tycka, är dock inte undergiven som många som gillar det jag gillar. Gillar bara att hålla på med tungan och läpparna.:/
Vill verkligen inte att tjejen/kvinnan skäms:(