• Anonym (Vill ha honom)

    Hur förför jag en äldre man?

    Jag dras till en man som är 20 år äldre än jag själv, jag fyllde 29 i höstas. Ni män i 50års åldern, sneglar ni på kvinnor i 30 års åldern? Hur uppfattar ni kvinnor i den åldern? Och hur förför man er?

    Kan tillägga att jag inte vill gifta mig med honom, utan bara ha det lite mysigt.

  • Svar på tråden Hur förför jag en äldre man?
  • Apbt

    Är förvisso "bara" 41 men skulle inte tacka nej till en snygg 29 åring????????

  • Anonym (..)
    Apbt skrev 2017-03-07 23:36:29 följande:

    Är förvisso "bara" 41 men skulle inte tacka nej till en snygg 29 åring????????


    Subtilt. NOT
  • Underhill

    När det gäller just sådana ting, så tror jag inte åldern i sig spelar in så mycket. Vill man ha något visar man det på det sätt man finner bäst. Du hittar säkert en bra väg dit.


    E vi överens så kör vi
  • Hasse99

    Nu är ju alla väldigt olika jag tex älskar när en kvinna tar initiativ och visar vad hon vill men vet att det kan skrämma många

  • Anonym (Staffan)

    Är 48 år och blev uppraggad av en 28 åring på krogen. Hon gav mig en massa kåta blickar och en massa komplimanger. Det ena ledde till det andra och det slutade med att vi gick hem tillsammans till henne. Hon visste verkligen hur man tar för sig i sängen.

  • Anonym (50+)

    Ja, vi män kollar på alla snygga, fräscha tjejer, oavsett ålder, så kör på. Var jobbar du, det finns en i din ålder på mitt jobb som sneglar på mig

  • PeterGB3G

    Borde vara mycket enkelt för dig. Vi män är alltid intresserade av yngre kvinnor. Att som man 40 plus träffa en attraktiv kvinna kring 30 är en dröm för många av oss.


    "Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
Svar på tråden Hur förför jag en äldre man?