• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Edda eller Edith
  • fluu

Två av mina absoluta favoritnamn! Men Edith är ändå långt mycket stiligare och vackrare. Har en lång lista favoritnamn , men Edith ligger i den absoluta toppen.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Duckan

Edith gillar jag massor!
    Edda känns lite som ett förkortat Hedda, men ett fint namn.

• elyse

Edith. Edda är fint, men låter som att man är täppt i näsan när man uttalar det.

• Kattflickan

Absolut inte Edith, hellre Edda. Edith är för mig fortfarande ett tantnamn.

• Anonym (aww)

Edda låter supersött! Passar enligt mig dock betydligt bättre på en söt liten bebis än på en vuxen kvinna.

• Anonym (Signe)
    fluu skrev 2017-03-08 06:12:31 följande:

Två av mina absoluta favoritnamn! Men Edith är ändå långt mycket stiligare och vackrare. Har en lång lista favoritnamn , men Edith ligger i den absoluta toppen.

Haha hur många favoritnamn har du egentligen? Tycker du skriver så i varje tråd ;)
  • fluu
    Anonym (Signe) skrev 2017-03-09 02:01:33 följande:

Haha hur många favoritnamn har du egentligen? Tycker du skriver så i varje tråd ;)

Oerhört många favoritnamn. Men runt 20 flicknamn och 20 pojknamn (eller om det är ännu fler, heh. Orkar inte kontrollräkna för tillfället) som kvalar in på min namnlista. Jag är namnentusiast och nörd.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Signe)
    fluu skrev 2017-03-09 02:43:48 följande:

Oerhört många favoritnamn. Men runt 20 flicknamn och 20 pojknamn (eller om det är ännu fler, heh. Orkar inte kontrollräkna för tillfället) som kvalar in på min namnlista. Jag är namnentusiast och nörd.

Haha men det är ju härligt :)
Svar på tråden Edda eller Edith