• Harriet40

    Maj barn....

    Hej jag väntar mitt tredje barn och undrar om det är några här som föda i Maj och bor i Skåne och som vill följas? Jag är beräknad den 24 Maj.

    Jag är en ungdomlig 40årig bor ihop med mon stora kärlek som även är min bästa vän.

  • Svar på tråden Maj barn....
  • Lotta32

    Hej jag beräknas den 5 maj egentligen men denna flicka har bråttom ut och hon väger 1229 gram så hon är liten och risken är stor att bli igångsatt i vecka 32.

  • Idaar

    Hej!
    Bor i Skåne, bf 7 maj och väntar 3e barnet. Har en 7åring och en på 1,5

    Hur mår ni?

  • Paincake
    Idaar skrev 2017-03-09 12:39:34 följande:

    Hej!

    Bor i Skåne, bf 7 maj och väntar 3e barnet. Har en 7åring och en på 1,5

    Hur mår ni?


    Just nu mår jag sådär. Jättetrött, foglossning, halsbränna, otymplig och less. Är i v 30 nu och känner att om någon av de andra barnen bara visar tillstymmelse till förkylning är jag inte sen på att ta ut en vab-dag, om man säger så. Men mentalt gillar jag att vara gravid, att få känna liv inom mig och lägga handen på magen och få en buff. Kroppsligt? Not so much. ;)

    Själv då?
  • Idaar
    Paincake skrev 2017-03-09 14:02:17 följande:
    Just nu mår jag sådär. Jättetrött, foglossning, halsbränna, otymplig och less. Är i v 30 nu och känner att om någon av de andra barnen bara visar tillstymmelse till förkylning är jag inte sen på att ta ut en vab-dag, om man säger så. Men mentalt gillar jag att vara gravid, att få känna liv inom mig och lägga handen på magen och få en buff. Kroppsligt? Not so much. ;)

    Själv då?
    Förstår precis. Tack och lov blev jag sjukskriven. Foglossning, ischias och inflammation i längdryggen. Känner mig mycket bättre nu när jag tillåter kroppen vila så jag orkar med barn och hushåll.
    Nu är det inte så lång tid kvar fast denna tiden egentligen enligt mig är som segast.
  • Nelah

    Hej!

    Bor också i skåne och vår lilla trea är beräknad till 26/5, så lär säkert bli i början på juni :)


    Jag vill och jag kan...
Svar på tråden Maj barn....