• mamasol

Sex chatta, var?

Så väldigt sugen på att sex chatta lite, vart kan man göra det från mobilen utan att registrera sig.. vill kunna skicka bilder oxå.. ;)

• Svar på tråden Sex chatta, var?
  • Ghoulish

Fast ix funkat knappt alls i mobilen, kik messenger är bästa tipset

• Dasenhard

Kik är helt klart bäst om man ska sexchatta och skicka bilder till varandra. Gör det nästan varje dag och det är underbart att få lite härliga bilder av andra... Skriv gärna ett PM om du vill

• Anonym (Cyberslut)

Jag sexchattar på chatib. Det är en internationell chat vilket jag tycker är kul, men då måste man ju va bra på engelska.

Dom jag gillar får mitt kik namn.

Gör inget att dom är långt bort eftersom jag ändå inte ska träffa dom. Är trogen min man och han vet (och gillar) att jag sexchattar.

Upphetsad.se finns också men den är så dålig från mobilen.

• Dasenhard
    Anonym (Cyberslut) skrev 2017-03-09 09:05:54 följande:

Jag sexchattar på chatib. Det är en internationell chat vilket jag tycker är kul, men då måste man ju va bra på engelska.

Gör inget att dom är långt bort eftersom jag ändå inte ska träffa dom. Är trogen min man och han vet (och gillar) att jag sexchattar.

Det är ju det som är så skönt att sexchatta med avstånden som är emellan den man chattar med... Man behöver inte träffa dom.
  • nicknamenollett01
    Anonym (Cyberslut) skrev 2017-03-09 09:05:54 följande:

samma användarnamn på dessa båda siter.. ?
  • Anonym (Cyberslut)
    nicknamenollett01 skrev 2017-03-09 11:18:55 följande:

samma användarnamn på dessa båda siter.. ?

Undrar du vad jag brukar heta när jag sexchattar?
  • nicknamenollett01
    Anonym (Cyberslut) skrev 2017-03-09 12:07:39 följande:
    Undrar du vad jag brukar heta när jag sexchattar?
    Ja precis. En indiskret fråga kanske...har lite svårt att släppa dig
Svar på tråden Sex chatta, var?