• Felicia 2006

Drömmer ni mycket på slutet?

Vill bara kolla med er som också ska ha bebis inom den närmaste tiden nu?

Drömmer ni varje natt?
    Själv drömmar jag så mycket konstiga drömmar..

Kanske vanligt att man gör det nu på slutet?

/ Sessan i magen vecka 35

• Svar på tråden Drömmer ni mycket på slutet?
  • wildflower75

ja jag drömmer konstiga drömmar varje natt och vaknar varannan timme.är i v35

• Uskus

Drömde att jag åkte in och inget hände så jag, killen och bm delade på lustgasen och blev höga....Drömmer mycket varje natt. v.38

• tjorven74

en drömmare till!!!
    Jag har börjat drömma mer nu i vecka 39-40 och det handlar mest om att andra
    människor säger konstiga ibland elaka saker till mig.

• Jozziss

Halloj ! Drömmer också mycket och väldigt verkliga drömmar, ofta är dom också väldigt konstiga.. vaknar också flera gånger på natten. Är i v.36 !

• Tokmaja

Senast i natt drömmde jag att jag jagade en cyklist och våran hund i trädgården och ut i hagen... Mycket konstigt har jag varit md om på nätterna nu de senaste veckorna. (BF +6)

• L J K

Vaknar varje timme, drömmer jätte skumma drömmar, ganska mycket mardrömmar nu på senaste tiden inatt drömde jag att en jätte hemskt gammal tant jagade mig med en ihoprullad matta(???) som hon skulle slå mig med!!! Är i vecka 34

• Valkyriia

Fy fasiken vad äkligt jag drömde nu häromnatten.. Vaknade o var superledsen..
    Har en dotter på 4½ och en bonusdotter på 3½ drömde att vi var ute o gick så sprang de ut framför nån bil lr så o jag hann inte rädda dem.. Så de dog.. o jag var helt förstörd.. o gubben min var oxå helt förstörd.. Och eftersom jag då var gravid så kändes det som ett stort svek att jag skulle få "lillasyster" utan min älskade dotter.. o gubben kände likadant fast då eftersom hans dotter hade dött.. o jag grät floder.. Skitäkligt.. :( Hua.. tanken har slått mig många gånger efter det. Hur fasiken klarar man av att gå vidare om något sådant skulle inträffa.. att ens ena barn dör.. :S Hua.. blir ledsen av att bara skriva så..

Svar på tråden Drömmer ni mycket på slutet?