Attraktion
Idag 19:58 Uppdatera inlägget Citera Anmäl
Jag är så kluven. I över åtta månader har jag arbetat tillsammans med en manlig kollega, har alltid tyckt att han är charmig men inget mer än så. Efter några månader började jag drömma om honom och blev mer och mer attraherad av honom.
Kan tillägga att han är gift och har två barn varav jag är i ett förhållande sen tre år tillbaka. Jag vet att jag absolut inte vill lämna min pojkvän för honom är mer sexuellt attraherad av honom så det pirras i magen.
Vi arbetar sida vid sida under många timmar och dagen. Vi retas ofta med varandra i form av verbala skämt och på senaste har det blivit skojbrottning. Han kramar om mig i samband med att han skämtar och jag känner verkligen att det är något men jag vet inte om det är ömsesidigt eller en inbillning från mitt håll. Våra blickar möts ganska ofta och jag ser hur han ibland tittar på min kropp. Han har berättat att han inte har något sexuellt umgänge hemma.
Jag vet att det är fel och har inte tanken på att vara fysiskt otrogen utan vill mer veta om han är attraherad eller intresserad av mig?
Vi sitter bredvid varandra ofta vid möten m.m, vid rör vid varandra när vi skojjar, han kramar om mig ibland och våra blickar möts ganska ofta när vi är i ett rum med flera andra personer.
Vad tror ni? Behöver inte höra om hur fel jag gör, som sagt har inte tänkt gå över gränsen.