• Anonym (Tjejen)

Vibrator till pojkvännen?

Snart skall jag och pojkvännen fira ett år tillsammans Har funderingar på om jag skulle ge honom (oss) en vibrator, men hur kul tycker en kille det är med en vibrator egentligen, vad kan jag göra med den på honom? Tanken är ju att båda skall njuta av den! Vi har ingen ?leksak? sedan tidigare?

Alltså, är en vibrator en bra present?
    Hur använder jag vibratorn för att han skall njuta, vad brukar gå hem på killar?

Köper jag en blir det nog denna!
    www.calore.se/rootarticleinfo.xsp&xmlpage=categorieswsubs.html&category=6&limit=10&offset=10&price_f=&price_t=&quantity_f=&quantity_t=&artnr_f=&artnr_t=&desc=&name=LAYAspot&img=&parent_f=&parent_t=&qualsize=&material=&newsdate_f=&newsdate_t=&category=6&withvat=

• Svar på tråden Vibrator till pojkvännen?
  • Anonym (testat)

Jag tycker det är en bra present. Min sambo gillar när jag tar våran vibrator på ollonet. Ibland smtidigt som oralsex.

• Anonym (Tjejen)

Kul att det uppskattas, skall kanske slå till på en sådan då!

Ingen mer som har erfarenheter? 119 tryck och bara ett svar?

• Anonym (Tjejen)

puffar och ser om någon mer vill svara?

• Anonym (Dildo)

Min kille uppskattar när jag använder min massagestav. Både på mig och på honom. Då i mig och utanpå honom. Vill mannen däremot få något själv innuti sig finns det ju olika varianter. Vet inte om man vill ha nåt vibrerande i analen men det är väl en smaksak...

• Nightrider

Kan VARMT rekommendera en vibrator jag köpte på Lustjakt till min kille. Vilken grej!! Du kan hitta den på www.lustjakt.se, gå in under Massagestavar& dildos, sen klickar du på vibrerande ringar. Sen ser du mitt på skärmen en vibrator som är svart, heter Vibrerande Potensring och kostar 240:-. Den är till nytta för oss båda!! Båda njuter!!! Prova, du och din pojkvän kommer inte att bli besvikna!!!!

Lycka till!
    Kram

• Anonym (Tjejen)

Skönt att höta att leksakerna har uppskattats!

Anonym (Dildo) Hur/Var använder du Dildon på honom? Inte aktuellt med något som skall in i pojkvännen.

Nightrider Kommer köpa en laya spot om jag köper en, gillar den skarpt.

Behöver lite peppning för att våga? har ju inga leksaker sedan tidigare?

• Coursell

Vill bara säga att jag tycker Laya spot är ett jättebra val om du inte har provat sexleksaker förut. Den är ju väldigt vacker och ganska så "oskyldig" i sitt utseende.

(Jobbar på lustjakt) och jag måste bara hålla med ovanstående talare, ang den vibrerande potensringen. Den är jättepopulär och ett tips att prova nästa gång

Svar på tråden Vibrator till pojkvännen?