• Anonym (Porriga frun)

Tips på app för dold sexkonversation

Jag och min man söker ett medel att skicka porriga bilder och meddelanden till varandra! Vi vill dock inte att alla våra arbetskamrater eller våra barn ska se eller kunna komma år våra berättelser och bilder. Så, tipsa oss om app med lösen eller liknande vi kan använda!

• Svar på tråden Tips på app för dold sexkonversation
  • Anonym (...)

Bra att du skriver vilken plattform ni använder...

• Anonym (Porriga frun)

Jaha, gör det skillnad är det iPhones vi har :) Har du nåt bra tips?

• Anonym (Kik)

Kik funkar väl? Bara logga ut varje gång.

• Anonym (Snapi)

Snapchat? Bildrr/konversationen försvinner när du sett/läst meddelandet.

• Anonym (Hej)

Kan man inte bara låta bli att obehöriga ser bilderna/sms/mms eller så. Måste barn o arbetskamrater kolla in ens telefon hela tiden?

• Anonym (Kik)
    Anonym (Hej) skrev 2017-03-11 00:01:32 följande:

Kan man inte bara låta bli att obehöriga ser bilderna/sms/mms eller så. Måste barn o arbetskamrater kolla in ens telefon hela tiden?

Arbetskamrater har såklart inte i ens mobil att göra men många barn lånar mobiler för att kolla bilder, surfa eller ta kort med. Så där vill man ju inte riskera nåt haha.
  • Anonym (Hej)
    Anonym (Kik) skrev 2017-03-11 00:23:46 följande:
    Arbetskamrater har såklart inte i ens mobil att göra men många barn lånar mobiler för att kolla bilder, surfa eller ta kort med. Så där vill man ju inte riskera nåt haha.
    va, vad vore fel om ens barn kolla bilderna på mobilen. Nä kör på
  • Anonym (Kik)
    Anonym (Hej) skrev 2017-03-11 00:27:53 följande:

va, vad vore fel om ens barn kolla bilderna på mobilen. Nä kör på

Nä nu missuppfattade du totalt. Läs om så ser du hur jag menar :)

Klart ungarna ska kunna låna mobilen.
  • Anonym (Porriga frun)

Tack för tips! Couple verkar bra. Vill kunna spara bilder och texter och se och läsa igen. Ja arbetskamrater har såklart inte i min mobil att göra men efter några pinsamma incidenter när jag brevid andra öppnat sms appen för att skicka meddelande om kvällsmat och glömt att meddelandet innan var en nakenbild så känns en egen app för ändamålet lämpligt. Barnen lånat mobilen hela tiden med och vill gärna skona dem från närbilder på föräldrarnas kön :)

Svar på tråden Tips på app för dold sexkonversation