• Halala

Vem ljuger?

Min pojkvän och jag är på nattklubb med hans kompisar. Plötsligt när jag kommer tillbaka från toaletten så håller vakten honom och säger att han ska kastas ut för då har någon tjej gått fram till vakten och sagt att han sa jag vill ta dig i röven till henne.

Han säger att detta var skitsnack och att han dissade tjejen som flörtade med honom och hon blev sur därför fick hon honom utkastad.

Vad hade ni trott??

• Svar på tråden Vem ljuger?
  • Anonym (Litar på??)

Brukar han vara ett ashole eftersom du inte är säker på vem du kan lita på? Hade det varit min sambo hade jag trott honom. Men jag litar ju på honom till 100% också samt att han aldrig skulle vara så respektlös mot någon kvinna.

• Hanonym

Jag vet inte hur situationen såg ut helt och hållet men nästan precis detta hände mig (kille) för några helger sedan. Blev anklagad för att ha tagit en tjej på röven och blev därmed utkastad. Det enda som hade hänt var att jag hade råkat backa in i henne varav hon puttade mig och jag puttade tillbaka fast löst (högt upp på ryggen). Jag var dessutom nykter. Tror vakterna egentligen trodde på mig men de får mer skit för att inte slänga ut personen oavsett om det är sant eller ej.

Sånt här händer har jag blivit medveten om efter detta, något man bör komma ihåg.

Men luska lite i hur det ledde till detta. Har han ingen bra historia att backa upp det med kanske han ljuger. Är han en sån person som skulle kunna ha sagt det till dig när du var singel kanske han ljuger.

Svar på tråden Vem ljuger?