Brun mens och bruna flytningar med klumpar??
Hej! Nu vet inte jag riktigt om dehär är normalt och jag vill helst bara ha en aning om vad det kan vara...
Först och främst så är detta ganska invecklat så det kan va svårt att svara på. Men iaf...
Jag skaffade en P-stav för tre månader sedan och sedan dess så har min mens varit väldigt konstig. Den har varit brun och klumpig och hålltider på mycket längre än vanligt. Fast den har börjar precis när min mens brukar komma. Men nu vid min senaste mens så var den relativt kort villket den inte varit tidigare och jag tänkte att det kanske började bli bättre nu. Men sedan efter endast tre dagar så började det igen.
Om jag ska beskriva hur det ser ut så är det relativt rinnigt (och brun färg oxå) med nästan svarta klumpar. Det ser inte ens ut som blod. Ibland kan det även vara smuligt.
Jag har googlat lite och det jag hittar är antingen missfall, gravid eller bara att det kommer lite blod. Men jag har ju haft dehär fyra gånger nu så jag är inte gravid. Och jag har ju såhär ofta och det kommer mycket på en gång.
Jag är tacksam för alla svar jag kan få! Tack på förhand.