XL S medical
Någon som har provat medlet i ts? Hur har det gått, fungerade det?
Jag köpte tabletterna igår och har tagit de första två idag till lunch.
Någon som har provat medlet i ts? Hur har det gått, fungerade det?
Jag köpte tabletterna igår och har tagit de första två idag till lunch.
Åh men sånt fungerar ju inte. Hur kan folk fortfarande tro sånt. Var ju för ett tag sedan ett program som testade massa olika medel och inget av dem visade ngn vetenskaplig effekt av att fungera. Hur har du tänkt äta ihop med tabl?
Läs denna artikelnfrån expressen:
www.expressen.se/nyheter/expressen-testade-apotekets-storsaljare-for-bantning--resultatet-noll-effekt/
Åh men sånt fungerar ju inte. Hur kan folk fortfarande tro sånt. Var ju för ett tag sedan ett program som testade massa olika medel och inget av dem visade ngn vetenskaplig effekt av att fungera. Hur har du tänkt äta ihop med tabl?
Läs denna artikelnfrån expressen:
www.expressen.se/nyheter/expressen-testade-apotekets-storsaljare-for-bantning--resultatet-noll-effekt/
Ingen?
Jag har testat. Det fungerade inte alls.
Om ni inte har något svar på mina frågor behöver ni inte göra inlägg.
Men eller hur. Leksaks-, smink- och bantningsindustrin tjänar man alltid fett med $ på. Haha!
Fast du fick ju svar. Bara inte det du ville ha :)
Om såna medel skulle fungera skulle inte en människa tänka på kost och träning. Inte heller skulle folk äta rätt och mindre för att behöva gå ner i vikt.
Fan skulle det finnas ett medel som faktiskt fungerade tillfredsställande skulle den människan som uppfann det vara rik som ett troll och så jävla känt och avgudad.
Jag har testat. Det fungerade inte alls.