• jjossann

Stickningar i underlivet, normalt? Jag är i v 10

Hej, jag är i v 10 och jag har innan någon enstaka gång känt av något lite stickande känsla i mitt underlivet. Men sedan igår har det blivit fler gånger på en dag, det liksom sticker i underlivet. Och ibland kan det liksom ila till rejält som att någon lägger en iskall isbit inne i underlivet typ. Känns ju inge vidare bra. Var idag på gyn för att kolla svamp eller likande men dom kunde inte se något. Och hade ingen förklaring på varför direkt. Jag känner dock nu ikväll att detta inte känns riktigt som det ska. Det gör liksom nästan lite ont fast ändå inte, väldigt väldigt obehagligt. Någon mer som känns av detta? Hittade dom något fel på er eller var det fult normalt? Tacksam för svar och hjälp, jag vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. :(

• Svar på tråden Stickningar i underlivet, normalt? Jag är i v 10
  • Miriami

Hade det likadant och det är normalt. Blodcirkulationen ökar nu under graviditeten och då kan det bränna och sticka därnere. Det får man stå ut med tyvärr.

• jjossann

Jag kan stå ut med det sålänge jag vet att det inte gör någon skada på barnet men efter 4 upprepade missfall innan så är man rädd för allt tyvärr. :(

• Miriami

Du kan vara lugn. Det skadar inte barnet. Har också haft flera missfall. Vet hur orolig man kan vara. Jag fick ta gulkropposhormongel och trombyl för att inte få missfall och graviditeten höll sig hela vägen.

Svar på tråden Stickningar i underlivet, normalt? Jag är i v 10